شناسهٔ خبر: 29954756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نشست شورای سیاست گذاری اولین جشنواره ملی تئاترخیابانی رضوی جنوب کرمان، برگزار شد

دبیر اجرایی اولین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان گفت: این جشنواره ۲۵ آذر و با حضور ۱۴ گروه از ۱۰ استان کشور، در شهرستان جیرفت افتتاح خواهد شد و مراسم اختتامیه این جشنواره ۲۸ آذر در شهرستان کهنوج برگزار خواهد شد

صاحب‌خبر -

نشست شورای سیاست گذاری اولین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، رؤسای ادارات شهرستان ها و اعضای ستاد جشنواره در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، برگزار شد

 

 


حسین اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در حاشیه این جلسه به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: جسله امروز، در راستای جمع بندی و گزارش عملکرد ستاد اجرایی نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان برگزار شد.

اسحاقی ابراز داشت: در این جلسه که با حضور مسئولین کمیته های اجرایی و مسئولین اداره های هفت شهرستان جنوبی، برگزار شد،در این جلسه همه اعضای ستاد جشنواره گزارشی از روند کارهای اجرایی جشنواره ارائه کردند.

 

 

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اضافه کرد: همچنین برنامه ریزی شد تا از ظرفیت ها و پتانسیل های جنوب کرمان برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره استفاده شود.

وی گفت: در این نشست دعوت، از ائمه جمعه و جماعات، سران طوایف و قبایل، طلاب حوزه های علمیه به شکل ویژه ای جهت حضور در اختتامیه جشنواره در دستور کار قرار گرفت.

دبیر اجرایی اولین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی ابراز داشت: تبلیغات شهری در سطح گسترده ای در شهر جیرفت انجام شده است و هم اکنون تبلیغات فضای مجازی نیز آغاز شده است.


وی اضافه کرد: کلیپ مختص فضای مجازی توسط مسئول کمیته عکس و تصویر جشنواره آماده شده است.

 

شایان ذکر است؛ اولین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان 25 آذر و با حضور 14 گروه از 10 استان کشور، در شهرستان جیرفت افتتاح خواهد شد و مراسم اختتامیه این جشنواره 28 آذر  در شهرستان کهنوج برگزار خواهد شد.

 

نظر شما