شناسهٔ خبر: 29954121 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شوخی با اسلحه بادی حادثه ساز شد

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از وقوع یک فقره قتل غیرعمد در اثر سهل انگاری و شوخی نابجا با اسلحه بادی در

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از وقوع یک فقره قتل غیرعمد در اثر سهل انگاری و شوخی نابجا با اسلحه بادی در بندرعباس خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سرهنگ عبدالمجید کرمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیر خوردگی و انتقال مجروح به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، مأموران جهت بررسی موضوع به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی ۵۰ ساله بر اثر اصابت‌گلوله از ناحیه سمت راست سینه مجروح و به بیمارستان منتقل شده که اقدامات پزشکان برای زنده ماندن وی موثر واقع نشده است.

 رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در بررسی تکمیلی مشخص شد مقتول توسط فردی به نام "عیسی " ۶۳ ساله به بیمارستان منتقل شده است، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در اجرای دستور قضایی فرد مذکور دستگیر و به همراه پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شد.

کرمی در ادامه گفت: در تحقیقات صورت گرفته، متهم اعتراف کرد که کارگر یکی از سازمان‌های خدماتی بوده و جهت دیدن دوستان و همکاران سابق خود به محل کار آنها، واقع در یکی از گلخانه‌های بندرعباس رفته که در آن محل با یک قبضه سلاح بادی متعلق به یکی از کارگران با یکدیگر شوخی می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان در پایان گفت: متهم در ادامه اعترافات خود اعلام داشت با تصور اینکه اسلحه خالی است اقدام به شلیک کرده که ناگهان یک تیر به سمت راست سینه مقتول شلیک شد و نامبرده پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحت فوت کرده است.

انتهای پیام

نظر شما