شناسهٔ خبر: 29953896 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

با 3 بازیکن برای نیم‌فصل دوم مذاکره کرده‌ایم؛

بناکار: تلاش و همت شاگردانم عامل پیروزی مقابل پیکان بود/ به آینده شهرداری تبریز امیدوارم

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز، تلاش و همت بازیکنانش را عامل پیروزی بزرگ این تیم مقابل پیکان معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

عادل بناکار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج با اشاره به پیروزی بزرگ تیمش در خانه تیم مدعی پیکان تهران اظهار داشت: به نظرم ما در هفته گذشته هم مقابل سایپا بازی خوبی انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم. این نتیجه از لحاظ روانی در دیدار روز گذشته تاثیر گذاشته بود و شروع خوبی برابر پیکان نداشتیم و گیم اول را واگذار کردیم، اما شاگردانم عزم‌شان را برای برد جزم کرده بودند تا باخت هفته قبل را جبران کنند.

وی گفت: بازیکنانم می‌دانستند که پیکان تیم بسیار خوبی دارد و بازی‌های خوبی هم در این فصل به نمایش گذاشته بود، به همین خاطر هم انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند که خوشبختانه با همت و تلاش زیاد توانستند از این بازی بزرگ سربلند خارج شوند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در خصوص نتایج تیمش خاطرنشان کرد: ما در ابتدای فصل بازیکنان زیادی را از دست دادیم و با تغییراتی که رخ داد، درنهایت با ترکیبی بومی وارد مسابقات شدیم که آغاز مناسبی هم نداشتیم و اصلاً از این بابت راضی نیستیم. با این حال در دیدارهای ابتدایی که باخت‌های زیادی هم داشتیم، بازیکنانم تا لحظه آخر جنگیدند و رفته رفته بهتر شدند.

بناکار ادامه داد: انتظارات از تیم شهرداری تبریز با توجه به عملکردی که در فصول گذاشته داشتیم، بسیار بالا رفته است اما از طرفی بودجه‌ تیم برای فصل جاری 2 میلیارد تومان تقلیل یافته است و تا این لحظه هم هیچ پرداختی از سوی باشگاه نداشتیم. در چنین شرایطی شاگردانم با جان و دل بازی می‌کنند که کارشان ستودنی بوده و شایسته تقدیر است. امیدوارم در آینده نتایجی کسب کنیم که در خور شأن شهر تبریز و تیم شهرداری باشد.

وی درباره برنامه تیمش برای نقل و انتقالات نیم‌فصل متذکر شد: ما در لیست خود 3 جای خالی داریم اما طبق قانون مسابقات برای ورود به فصل نقل و انتقالات موظف به پرداخت 40 تا 50 درصد قرارداد‌ها هستیم. امیدوارم مسئولان باشگاه در این فرصت یک هفته‌ای فکری به حال این قضیه بکنند تا بتوانیم 3 بازیکن مدنظرمان را که با آنها هم مذاکره کرده‌ایم، جذب و تیم خود را تقویت نمائیم. 

وی در واکنش به سوالی در خصوص هدف‌گذاری تیمش برای این فصل لیگ برتر والیبال اذعان داشت: معتقدم اگر مشکلات مالی مرتفع شده و پول به موقع به تیم تزریق شود، ما با همین نفرات هم می‌توانیم جزو 8 تیم برتر قرار گرفته و به مرحله پلی‌آف صعود کنیم. اما همانطور که گفتم ما در این فصل تغییرات زیادی داشتیم که برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. 

سرمربی شهرداری تبریز با تأکید بر جوان‌گرایی و بومی‌گرایی که در تیمش صورت گرفته است، تصریح کرد: همه نفرات ما به غیر از شریفات و حسینی زیر 25 سال هستند که این جای بسی امیدواری دارد. در کل از مجموع 20 بازیکنی که در تیم ما حضور دارند، حدود 13 تا 14 بازیکن بومی استان آذربایجان‌شرقی هستند. ما به این بازیکنان و آینده امید زیادی داریم و ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما