شناسهٔ خبر: 29953366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عطایی: اردکان شایسته پیروزی بود/ به بی‌تجربگی خود باختیم

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: تیم ما مقابل تیم خاتم اردکان به بی تجربگی خود باخت.

صاحب‌خبر -

عطایی:به بی‌تجربگی خود باختیم/ اردکان شایسته پیروزی بودبهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله آمل در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم کاله در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال مقابل تیم خاتم اردکان گفت: می‌دانستیم که بازی سختی مقابل تیم خاتم اردکان خواهیم داشت و همان طور که پیش بینی می‌کردیم نبرد سخت و البته جذابی را مقابل این تیم برگزار کردیم.

وی ادامه داد: تصور من این است که تیم کاله در بازی مقابل خاتم اردکان بازی را به کم تجربگی خود باخت. تیم اردکان بازیکنان باتجربه و ملی پوش دارد که توانستند به این تیم کمک کنند، اما در تیم من بازیکنان کم تجربه بودند و نتوانستند مقابل حریف خود به نتیجه دلخواه برسند.

سرمربی تیم والیبال کاله اضافه کرد: تیم کاله در ست‌های این بازی تا پایان وقت استراحت فنی دوم پایاپای با حریف رقابت می‌کرد، اما بعد از امتیاز ۱۶ شرایط سخت می‌شد و از حریف عقب می‌افتاد. این موضوع تنها یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن هم این است که بازیکنان اردکان با تجربه بیشتر خود در دقایق حساس برتری را از آن خود می‌کردند.

عطایی در پایان گفت: بدون شک تیم اردکان شایسته این پیروزی بود، چون نمایش بهتری نسبت به تیم ما داشت. تمام تلاش ما این است که در ادامه با کسب نتایج بهتر شکست مقابل خاتم اردکان را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید:

موسوی: روز‌های خوشی برای والیبال پیش‌بینی نمی‌کنم

نماینده والیبال ایران و نبرد با غول‌های جهان/ دوشنبه آغاز رقابت اردکانی‌ها

ورامین با شکست سایپا صدرنشین ماند / ارومیه کماکان در حسرت پیروزی

سایپا ۳ – شهرداری تبریز یک / پیروزی خانگی برای شاگردان اکبری

انتهای پیام/

اظهارات بهروز عطایی درباره شکست مقابل اردکان

نظر شما