شناسهٔ خبر: 29953224 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عشق به فوتبال در اهواز زیاد است

قطبی: هیچ وقت با شجاعی مشکل نداشتم/همه می‌توانند با تیم پرمهره بازی را ببرند

سرمربی فولاد خوزستان گفت: من هیچ وقت با شجاعی مشکلی نداشتم. او بهترین بازیکن دفاع چپ آسیا و به بازی‌های او افتخار می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین قطبی سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر تراکتورسازی، گفت: در ابتدا از میهمان‌نوازی مردم تبریز تشکر می‌کنم. تبریز یکی از شهرهای بسیار زیبایی است که در آسیا دیده‌ام و از نصف روزی که در این شهر بودم لذت بردم.

وی افزود: تراکتور تیم پرمهره است و 5 بازی بدون باخت. 16 گل و 9 امتیاز بیشتر دارند. فردا هم شنیده‌ام 100 هزار هوادار با غیرت و با تعصب به استادیوم می‌آیند که بازی سختی برای اهواز خواهد بود. ما هم باید سعی کنیم از یک جایی شروع کنیم.

قطبی با اشاره به روند تمرینات تیمش، عنوان کرد: امروز سیزدهمین روز تمرین را با فولاد خواهم داشت که فکر می‌کنم بازیکنان در این 13 روز پیشرفت کرده‌اند به ویژه در هماهنگ شدن، روحیه گرفتن و یکدست شدن. سعی کردم با تغییرات کوچک اثرات زیادی در تیم بگذارم و امیدوارم این را در عملکرد تیم فردا ببینیم. خودم هیجان دارم فردا به استادیوم بیایم. دلم برای هواداران خیلی تنگ شده است.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه صحبت‌هایش در نشست خبری درباره محرومان و مصدومان تیمش، خاطرنشان کرد: یک محروم داریم فرشاد سالاروند، اما مصدوم کسی نیست و بازیکنان با روحیه خوب فردا بازی می‌کنند.

قطبی درباره تجربیاتش در تیم‌های ایرانی و استعدادهایی که وجود دارد، گفت: یکی از دلایلی که این مسئولیت را قبول کردم این بود که احساس کردم استعدادهایی زیادی در اهواز است و دیگر اینکه عشق به فوتبال در این شهر و خوزستان بسیار زیاد است. مدیران باشگاه اهداف بزرگی دارند و وظیفه من این است خیلی زود از استعدادهای این تیم استفاده کنم. به مرور زمان از من نتیجه می‌خواهند و تلاش می‌کنیم به زودی این نتیجه را برای تیم کسب کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره بگومگو با مسعود شجاعی و اینکه در تلاش بودید دژاگه را به تیم ملی بیاورید، حالا این دو بازیکن در تراکتورسازی هستند، این تقابل را چطور می‌بینید، تصریح کرد: مهم است درباره احسان هم صحبت کرد. یادم هست که احسان گل بسیار زیبایی به پرسپولیس زد و کار را برای ما سخت کرد. اولین بازی ملی را من به احسان دادم. انتقادات زیادی از سوی کارشناسان و مربیان وجود داشت.

قطبی ادامه داد: الان شجاعی بهترین دفاع چپ آسیا و بازیکن بسیار خوبی است. به بازی‌های او افتخار می‌کنم. با شجاعی در اوساسونا 2 بار دیدار داشتم بازیکن خوب و مهربانی است. هیچ وقت با او مشکل نداشتم. در جام ملت‌ها خیلی از بازیکنان ما مریض شدند و وقتی مسعود شجاعی به جام ملت‌ها رسید در فرم بسیار خوبی بود اما بعد مریض شد و از فرم افتاد اما انتقادات منطقی نبود. با پدر دژاگه هم دیدار کردم. تمرینات او را دیدم. دوست داشتم به تیم ملی بیاید اما باشگاه او در آن زمان نتایج بدی گرفته بود و آنها نمی‌خواستند او به تیم ملی ایران بیاید. جمع‌بندی من، پدر اشکان و دژاگه این بود که او در آن زمان به تیم ملی نیاید. خیلی‌ها این داستان را نمی‌دانند. این 3 بازیکن تراکتورسازی را دوست دارم و آنها از بازیکنان بسیار خوب ایران هستند.

سرمربی فولاد خوزستان چه چیزی در فولاد دیدید که قبول کردید، خاطرنشان کرد: عشق فوتبال در خوزستان و استعداد فوتبال خوزستان از دلایل مهم من برای حضور در فولاد است. مدیریت رضایی و شناختی که از او داشتم این را به من ثابت کرد که این همکاری می‌تواند به کارهای مثبت منجر شود.من کار سخت را دوست دارم. چیزی که به من انگیزه می‌دهد این است که با تلاش و دل شیر، با وجدان بزرگ و تفکر قوی چیزی را ساخت. همه می‌توانند با تیم پرمهره و قوی بازی را ببرند اما همه نمی‌توانند در تیمی مثل فولاد که 3 بازی بیشتر را نبرده تیم را جمع کرد و نتیجه گرفت، اینها انگیزه‌های من بود. چیزی که درباره تراکتورسازی دوست دارم هواداران هستند. وقتی می‌دیدم مردم چقدر این تیم را دوست داشتند نگاه خوبی داشتم.

انتهای پیام/ا

نظر شما