شناسهٔ خبر: 29953060 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوون: ژوزه مورینیو باید مقداری از سرزنش های مربوط به عملکرد پوگبا در عرصه باشگاهی را برعهده بگیرد

عرفان خزایی

مایکل اوون معتقد است که قسمتی از افت پل پوگبا در فوتبال باشگاهی، تقصیر ژوزه مورینیو است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مهاجم اسبق منچستریونایتد و لیورپول، مایکل اوون، از دلایل عدم موفقیت پل پوگبا در عرصه باشگاهی صحبت کرده است.

به نقل از وب سایت تاک اسپورت، اگرچه هافبک فرانسوی شیاطین سرخ موفق به تکرار فرم و عملکرد خود در یوونتوس که منچستریونایتد را مجاب کرد برای خریدش در سال 2016 مبلغ 89 میلیون پوند را هزینه کند، نشده است ولی مایکل اوون باور دارد قسمت بزرگی از این مشکل به ژوزه مورینیو مربوط می‌شود. اوون در این زمینه اظهار داشت:

فکر می‌کنم که مربی باید مقداری از سرزنش ها را به دلیل ترکیب تیم و نحوه بازی کردن، بر عهده بگیرد. به خاطر دارم زمانی که او خریداری شد، آنها هافبک های متفاوتی را در کنار پوگبا بازی می‌دادند تا بهترین عملکرد ممکن را از او دریافت کنند.

پل پوگبا که دیشب در مقابل والنسیا برای اولین مرتبه از اول ماه دسامبر از ابتدا در ترکیب منچستریونایتد حضور داشت، عملکرد نسبتا خوبی از خود نشان داد ولی در یک صحنه عجیب، موقعیتی بسیار ساده در مقابل دروازه حریف را از دست داد.

 

موقعیتی که پوگبا در مقابل والنسیا از دست داد

فاتح توپ طلا سال 2001، در ادامه گفت:

برای او احساس ناراحتی می‌کنم ولی به عنوان یک بازیکن، دیدن او ناامید کننده است زیرا پوگبا همانند یک شانزده یا هفده ساله می‌ماند که در حال یادگیری بازی(فوتبال) است. تماشا کردن تعداد زیادی از کلیپ‌های پل اسکولز می تواند برایش مفید باشد. فهمیدن زمان پاس دادن تک ضرب، کنترل کامل توپ، دریبل کردن بازیکنان حریف...

تصمیمات اشتباه بسیاری در مسابقه می‌گیرد که باعث ناامیدی است زیرا اگر به شیوه ای که می‌تواند، بازی کند...اگر تحت هدایت مربیانی مثل کلوپ و یا گواردیولا بازی می‌کرد، می‌توانست به یکی از معدود بازیکنان برتر جهان تبدیل شود. اگرچه فعلا نمی‌توان چنین حرفی در رابطه با او زد.

نظر شما