شناسهٔ خبر: 29952842 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاشیه دیدار استقلال و پدیده

حضور پررنگ تماشاگران قرمزپوش و ترافیک پشت درهای استادیوم/ سردرگمی بی‌پایان برای نمایندگان رسانه‌ها + تصاویر

در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پدیده باقی مانده است، حدود ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و پدیده مشهد باقی مانده و حدود ۱۵ هزار نفر از طرفداران فوتبال در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* ترافیک نسبتا سنگینی پشت درهای ورزشگاه آزادی حاکم شده و مأموران راهنمایی و رانندگی در حال هدایت تماشاگران به داخل ورزشگاه هستند.

* تعداد قابل توجهی از تماشاگران پدیده از مشهد به تهران آمده‌اند. این تعداد از تماشاگران که پیراهن‌های یک دست قرمز به تن دارند، پشت باجه‌های بلیت‌فروشی منتظر مجوز برای ورود به داخل ورزشگاه هستند. تماشاگران پدیده با طبل به ورزشگاه آمده‌اند و بیش از ۳۰۰۰ نفر تا الان خود را به داخل استادیوم رسانده‌اند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال که ساعت ۱۵ وارد استادیوم شدند، یکصدا آبی‌پوشان را تشویق کردند.  

* ناهماهنگی‌های عجیب طی هفته‌های گذشته برای ورود خبرنگاران به داخل مجموعه ورزشگاه آزادی نمایندگان رسانه‌ها را دچار سردرگمی کرده است. درحالی‌که بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، درب ورود و خروج تماشاگران تغییر کرده، امروز حدود ۲ هزار از تماشاگران پدیده درست در مقابل دربی که قرار است خبرنگاران از آن تردد کنند، ایستاده و در حال بازرسی بدنی توسط مأموران هستند. به همین دلیل نماینده رسانه‌ها نمی‌توانند از این محل ورود کنند و وقتی مثل همیشه به درب تونل ورزشگاه مراجعه کردند، نتوانستند مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کنند. همین موضوع باعث سردرگمی آنها شده است.

انتهای پیام/ا

نظر شما