شناسهٔ خبر: 29952758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارکا: دیگو کوستا به بازی برگشت اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد

مهدی آزادی

خبری خوب برای سیمئونه و البته بد برای تیمی که حریف اتلتی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - اتلتیکو مادرید به شدت خوش بین است که دیگو کوستا را در بازی برگشت مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا در بهترین فرم در اختیار داشته باشد.

به گزارش مارکا، اتلتی با توقف در بلژیک مقابل بروخه، صدر جدول را از دست داد و حالا باید منتظر رویارویی با یکی از بزرگان اروپا در مرحله یک هشتم نهایی باشد. این یعنی بازی رفت در واندا مترو پولیتانو و بازی برگشت در خانه حریف برگزار می‌شود. نکته‌ای که بسیاری آن را منفی می‌دانند و مدعی هستند انجام بازی برگشت در خانه حریف یعنی بیشتر بودن شانس حذف تیم میهمان. چیزی که سیمئونه به آن اعتقادی ندارد. چولو بارها از یوفا انتقاد کرده که تیم میزبان بازی برگشت عملا باید ریسک 30 دقیقه بازی بیشتر در خانه و دریافت گلی که دو برابر ارزش دارد را به جان بخرد! اگرچه در مقطع کنونی این سیستم به سود تیم چولو است.

برای مشخص شدن نام حریف اتلتی باید تا دوشنبه منتظر ماند اما سیمئونه از حالا با خوش بینی به بازی برگشت نگاه می‌کند. دلیل هم این است که کوستا به طور کامل برای آن بازی آماده خواهد بود. دیگو چند روز پیش بالاخره تن به جراحی داد و هم اکنون در برزیل دوران نقاهتش را پشت سر می‌گذارد با این حال باشگاه از حالا به شدت خوش بین است که او را در بازی برگشت مرحله بعدی در بهترین فرم در اختیار داشته باشد. 

البته طبق پیش بینی‌ها این امکان وجود دارد که کوستا به بازی رفت این مرحله که در ماه فوریه برگزار می‌شود هم برسد اما کمی بعید است. اما کوستا به راحتی می‌تواند چند بازی قبل از بازی سرنوشت ساز برگشت انجام بدهد و به فرم ایده آل برسد. 

نظر شما