شناسهٔ خبر: 29952747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت تسهیلات به مددجویان فارس

رئیس کمیته امدادکشور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پرویز فتاح در سفر به شهرستان مرودشت بیان کرد: در هشت ماهه پارسال ۱۳۵ هزار فقره وام اشتغال در بین مددجویان پرداخت شد که با توجه به افزایش منابع، امسال نیز با افزایش پرداخت روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: با همکاری و همدلی که بین کمیته امداد، دولت و مجلس اتفاق افتاده تاعتبارات اختصاص یافته کمیته امداد در تبصره ۱۴ و ردیف بودجه در هشت ماه نخست امسال ۱۰۰ درصد بوده که این از استثنا‌ها در کشور است.

فتاح ادامه داد: کمک‌های مردمی نیز در این هشت ماهه، نسبت به پارسال ۳۵ درصد رشد داشته و تلاش شده، از ظرفیت تبصره ۱۶ وام اشتغال و حمایت بانک‌ها بهره‌مند شویم.

رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به افزایش منابع امدادی و مردمی به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت افزود: در چند ماه گذشته حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق امداد ولایت اختصاص یافته که برای پرداخت تسهیلات ضروری در فارس، مرودشت و کل کشور اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه ردیف اصلی بودجه کمیته امدادامسال ۱۲ درصد رشد داشته اظهار کرد: انتظار می‌رود برای سال آینده نیز دولت و مجلس کمک کنند تا منابع امداد که بخشی از آن به مدجویان پرداخت می‌شود حداقل به اندازه تورم سال ۹۷ افزایش یابد.

فتاح به فعالیت‌های کمیته امداد در استان فارس اشاره و اضافه کرد: این استان از نظر جمعیت افراد زیر پوشش کمیته امداد رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

رئیس کمیته امداد کشور تاکید کرد: در کمیته امداد استان فارس با یک برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ، پشت نوبتی در بسیاری از خدمات حمایتی به طور تقریبی به صفر رسیده و یا صف از بین رفته که وام‌ضروری، صف جهزیه، کمک‌های موردی و کمک به اجاره منزل مددجویان را شامل می‌شود.
منبع خبر: تسنیم
انتهای پیام/ت

پرداخت ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات به مددجویان فارس

برچسب‌ها:

نظر شما