شناسهٔ خبر: 29952742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

66نقطه حادثه خیز استان شناسایی شد

خبرگزاری صداوسیما

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق بررسی کارشناسان، 75 درصد از تصادفات در محورهای حادثه خیز ناشی از ایراد در طراحی و مهندسی جاده، رانندگی نامناسب و ناایمن بودن خودروها است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سرهنگ علیرضا مرزبانی  جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (۲۲ آذر) در حاشیه آغاز اجرای 66نقطه حادثه خیز استان شناسایی شدطرح زمستانی پلیس راه در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی ۶۶ نقطه حادثه خیز جاده‌ای در سطح استان، عنوان کرد: مسئولین ذیربط در تلاش هستند تا در بودجه سال ۹۸ مشکلات این نقاط حادثه خیزدیده شود و برای رفع آن‌ها بودجه‌ای اختصاص دهند.
وی گفت: برخی از تصادفات سطح جاده‌های کرمانشاه نیز بصورت محوری هستند که دراین رابطه محور کرمانشاه به کامیاران، کرمانشاه به اسلام آباد غرب و کرمانشاه به روانسر بحرانی‌ترین محور‌های استان محسوب می‌شوند.
جانشین فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه بیشترین تصادفات استان در بازه زمانی هشت ماهه امسال در این محور‌ها رخ داده، افزود: طبق بررسی کارشناسان، ۷۵ درصد از تصادفات در این محور‌ها ناشی از ایراد در طراحی و مهندسی جاده، رانندگی نامناسب و ناایمن بودن خودرو‌ها است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ نفر در جاده‌های استان کرمانشاه براثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.
همچنین سرهنگ محمد حیدری، فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه نیزاظهار داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور از ۲۲ آذرماه تا ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود.
وی افزود: در این طرح همکاران دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در گردنه‌های برفگیر استان همچون قلاجه، بیدسرخ و مله ماس مستقر می‌شوند.
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از انسداد معابر در هنگام بارش نزولات جوی و رسیدگی فوری به حوادث جاده‌ای در گردنه‌های برفگیر استان عنوان کرد و گفت: امدادرسانی به درراه‌ماندگان از دیگر اهداف این طرح است.
سرهنگ حیدری تعداد تیم‌هاییی که به صورت شبانه‌روزی مستقر هستند را ۶ اکیپ اعلام کرد و افزود: تعداد تیم‌های پشتیبان هم ۴۵ تیم است و هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها نیز صورت گرفته است.
 
 
<div id="video-display-embed-code_2942415" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2301501/2942415?width=400&height=300"></script></div>
 



نظر شما