شناسهٔ خبر: 29952728 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

توسعه استان در گرو تلاش همه آحاد جامعه است

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بر اساس گزارشات ارائه شده کار مجمع هم اندیشی توسعه استان بسیار ارزشمند بوده و این مجمع می‌توانند با تعامل بیشتر با دستگاه‌ها و سازمان‌ها در توسعه استان اقدامات بسیار موثرتری انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار اعضای مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند اعضا گفت: بر اساس گزارشات ارائه شده کار مجمع هم اندیشی توسعه استان بسیار ارزشمند بوده و این مجمع می‌توانند با تعامل بیشتر با دستگاه‌ها و سازمان‌ها در توسعه استان اقدامات بسیار موثرتری انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: اعضای مجمع هم اندیشی استان با این تجربیات خوب و ترکیب بسیار ارزشمند اعضا از طیف‌های مختلف با ارائه خدمات و اقدامات برای استان قطعا پیش خدا نیز عزیز خواهند بود.

وی گفت: دستگاه قضایی استان نیز به راهنمایی و مشورت شما عزیزان که نمایندگان مردم هستید نیازمند است و حکومتی که با مردم نباشد قطعا شکست خواهد خورد و شما بعنوان نمایندگان مردم که از سوی مردم پیشنهادات خود را ارائه می‌نمایید قطعا در حل مسائل و مشکلات راهگشا خواهید شد.

وی نقش مردم را در اداره حکومت مهم برشمرد و ادامه داد: اگر این نظارت‌ها انجام شود قطعا خروجی خوبی خواهد داشت و امورات در مسیر مناسبی قرار خواهد گرفت.

در این دیدار رییس و اعضای مجمع توسعه استان گزارشی از اقدامات حوزه کاری خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما