شناسهٔ خبر: 29952480 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون شهردار تهران مطرح کرد؛

استفاده از فناوری اطلاعات برای عرضه محصولات تولیدی زنان

معاون برنامه‌ریزی وتوسعه شهری شهرداری تهران، گفت: تولیدات زنان که در قالب اشتغال خانگی و...، عرضه می‌شود، بایدبا استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک به بازار عرضه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سکینه اشرفی، در همایش تجلیل از نقش آفرینی زنان در عرصه فرهنگ و اقتصاد که در فرهنگسرای ولاء شهر ری برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه بهبود فضای کسب و کار تلاش می‌کند، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که شهرداری تهران در دستور کار دارد، موضوع شهر هوشمند است که در سطح تهران، ری و تجریش پیگیری می‌شود؛ موضوع بهبود فضای کسب و کار نیز در بستر شهر هوشمند محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بحث بهبود فضای کسب و کار، به موضوع اشتغال زنان نیز توجه ویژه‌ای شده و به اشتغال خانگی و تولیدات زنان هم در زمره این موضوعات است.

اشرفی با اشاره به اینکه موضوع توانمندسازی زنان به توانمندسازی یک خانواده منجر می‌شود، تاکید کرد: استمرار فعالیت زنان، یک موضوع مهم است که در کنار فعالیت‌ها باید به آن توجه کنیم؛ فعالیت‌ها یا کمک‌های موردی نمی‌تواند مثمر ثمر باشد زیرا موضوع توانمندسازی زنان باید پایدار و مستمر باشد.

معاون شهردار تهران، افزود: باید بازارهای هدف و مناسبی را برای محصولات تولیدی زنان پیدا کنیم که استفاده از فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک، می‌تواند در ایجاد بازارهای جدید و پایدار موثر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با کمک شهرداری منطقه ۲۰ و فرمانداری شهرستان ری، زمینه برای عرضه محصولات تولیدی زنان منطقه جنوب تهران بیش از گذشته فراهم شود.

همایش تجلیل از نقش آفرینی زنان در عرصه فرهنگ و اقتصاد با حضور فریده اولاد قبا، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سکینه اشرفی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران، هدایت الله جمالی‌پور، فرماندار شهر ری و فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران در فرهنگسرای ولاء شهر ری برگزار شد؛ در حاشیه این همایش نمایشگاه دستاوردها و محصولات تولیدی زنان منطقه ری و اطراف آن نیز برپا شده بود.

نظر شما