شناسهٔ خبر: 29952386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ملاقات مردمی استاندار کرمانشاه فردا در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: مهندس بازوند استاندار کرمانشاه فردا جمعه در شهرستان سرپل ذهاب با مردم شریف این شهرستان ملاقات عمومی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین عزیزی بیان داشت: این ملاقات عمومی در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مسائل و مشکلات در دو نوبت صبح و عصر در محل فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: مردم شریف شهرستان سرپل ذهاب می‌توانند فردا با حضور در محل فرمانداری سرپل ذهاب با مهندس بازوند استاندار محترم ملاقات داشته و مشکلات و مسائل خود را با ایشان مطرح کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تصریح کرد: مهندس بازوند و معاونین استانداری همواره به پاسخگویی و تکریم مردم اهتمام دارند و با برنامه‌های مختلف همچون ملاقات مردمی و حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) خود را ملزم به پاسخگویی می‌دانند که این مهم یکی از زمینه‌ها و بستر‌های موثر برای تسریع در حل مشکلات و مسائل مردم شریف استان است.

حجت الاسلام و المسلمین عزیزی گفت: مدیران استان هم به تبعیت از مدیریت ارشد استان در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم برنامه‌های خود را پیگیری می‌کنند و ما در دفتر بازرسی استانداری یکی از اولویت‌های مهم کاری خود را نهادینه ساختن فرهنگ پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع توسط دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده ایم.

نظر شما