شناسهٔ خبر: 29952085 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بدشانس ترین دزد سال دستگیر شد / از گیر افتادن در کانال فلزی تا احتمال مرگ بر اثر خفگی

یک دزد فوق بدشانس که مظنون به دزدی از یک رستوران چینی شیک در سن لورنزو واقع در کالیفرنیا، است پس از اینکه در یک کانال فلزی به دام افتاد و در آستانه مرگ قرار داشت پیدا شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یک دزد فوق بدشانس که مظنون به دزدی از یک رستوران چینی شیک در سن لورنزو واقع در کالیفرنیا، است پس از اینکه در یک کانال فلزی به دام افتاد و در آستانه مرگ قرار داشت پیدا شد.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، به نظر می رسد این دزد بدشانس قصد داشته از طریق کانال فلزی روی پشت بام وارد رستوران شود، اما داخل کانال گیر می افتد و چون هیچ شخصی برای نجات او نمی آید در معرض خطر مرگ قرار می گیرد.

شاید بتوان این سارق را بدشانس ترین سارق در آستانه سال نو میلادی دانست. او دو روز در این شرایط گیر کرده بود و هیچ فردی صدایش را نمی شنید.

در نهایت یکی از مغازه دارهای اطراف به شکلی معجزه آسا صدای ناله های او را می شوند و با نیروهای امدادی تماس می گیرد. هنگامی که  امدادگران وارد صحنه شدند، ابتدا تصور کردند که این صدا از سقف رستوران می آید و احتمال دادند یک حیوان در سقف گیر افتاده است.  اما با ورود به پشت بام و باز کردن سقف آشپزخانه با یک مرد 29 ساله مواجه شدند که در یک ورقه فلزی در پشت بام آشپزخانه به دام افتاده بود.

به گزارش دفتر کلانتری ایالت آلامیدا عملیات امداد نزدیک به یک ساعت طول کشید و آتش نشانان برای حذف ورق فلزی تمام تلاش خود را به کار بستند تا سارق نگون بخت بیش از این زخمی نشود.

به گزارش نیروهای پزشکی حاضر در صحنه، این مرد با 48 ساعت گرسنگی،  تشنگی، کمبود اکسیژن و فشردگی عضلات بدن رو به رو بوده است و در نتیجه دچار ضعف، بی حالی، کم آبی بدن، کبودی و سستی مواجه بود. بنابراین حتی ادامه این وضعیت تا 24 ساعت دیگر می توانست منجر به مرگ وی شود

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما