شناسهٔ خبر: 29951647 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تامین غذای سالم برای شهروندان از وظایف و برنامه های شهرداری است

شهردار تهران با تأکید بر اینکه طبق مصوبات قانونی ارائه غذای سالم به شهروندان یکی از وظایف شهرداری در سازمان میادین میوه و تره‌بار است گفت: من نیز به صورت هر هفته از میادین میوه و تره بار خرید می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «پیروز حناچی »در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه و جشنواره محصولات ارگانیک که به همت سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری در بوستان گفتگو برگزار شد، گفت: برای تداوم غذای سالم برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا محصولات و مواد غذایی سالم در اختیار شهروندان قرار گیرد.

 

شهردار تهران افزود: موضوعی مهمتر از سلامت شهروندان برای ما وجود ندارد و ما به دنبال ترغیب شهروندان با برگزاری چنین برنامه هایی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه: محصولات ارگانیک به دلیل کنترل‌های جدی‌تری که دارند در همه جای دنیا با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند، افزود: افزایش مصرف سموم کشاورزی تأثیر مستقیمی بر فرآورده‌های غذایی دارد و لذا در این نمایشگاه مؤسسات بین‌المللی برای محصولات دارای کیفیت لازم گواهی صادر می‌کنند و این نشان از  آن دارد که محصولات تأیید شده قابلیت صادر شدن به سایر نقاط دنیا با عنوان ارگانیک را دارند.

نظر شما