شناسهٔ خبر: 29951233 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شگرد وحشتناک مرد بی‌خانمان برای سرقت از عابر پیاده +فیلم

مردی بی‌خانمان با روشی وحشتناک عابری پیاده را به زیر کامیون هل داده و سپس اقدام به سرقت از او کرد.

صاحب‌خبر -

شگرد وحشتناک مرد بی‌خانمان برای سرقت از عابر پیاده +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد بی‌خانمان آمریکایی شگردی بسیار خطرناک و مرگ‌بار را برای سرقت از عابر پیاده عبوری انتخاب کرد.

تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین مداربسته در مکز شهر لس‌آنجلس لحظات وحشتناکی را از یک سرقت نشان داد. ویدئو این سرقت به سرعت در فضای مجازی بخش شد و تعداد بسیار زیادی از کابران از آن بازدید کردند. کاربران فضای مجازی بعد از تماشای این ویدئو با ابراز نگرانی و تاسف از اینگونه سرقت‌ها، روش مرد بی‌خانمال برای سرقت پول‌های عابر پیاده را مرگبار توصیف کردند.

در جریان این رویداد تلخ مردی بی‌خانمان در حالی که در کنار خیابان نشسته بود، عابران پیاده عبوری را در نظر گرفته بود. او پس از مدتی سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و به روشی غیرقابل توصیف اقدام به سرقت از او کرد. عابر پیاده 60 ساله که مورد سرقت واقع شده بود، تنها چند سانتی‌متر با مرگ فاصله داشت.

هوشیاری راننده کامیون در اقدام به ترمز سریع نیز در نجات جان مرد 60 ساله بسیار موثر واقع شد. سارق که لباسی زرد رنگ به تن داشت، با حالت عادی در کنار خیابان ایستاده بود و تا قبل از سرقت شکی به او شک نکرده بود. قربانی این حادثه لحظاتی پس از سرقت به مردمی که در محل به کمک او شتافته بودند، گفت: آن مرد واقعاً می‌خواست مرا بکشد.

پلیس لس‌آنجلس پس از بازبینی فیلم‌ دوربین‌های مدار بسته با شناسایی چهره سارق خشن، پس از چند ساعت او را دستگیر کرد. پلیس در مورد قربانی این سرقت گفت: مرد 60 ساله در حالی به بیمارستان منتقل شد که به شدت در شوک بود و ریه‌ها، دست‌ها و کتف‌هایش آسیب دیده بود. طبق اعلام پلیس لباس زرد رنگ سارق، لباس مخصوص آتش‌نشانان است که توسط مرد بی‌خانمان از یک مرکز آتش‌نشانی به سرقت رفته بود.

در ادامه فیلم این سرقت خشن را مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6756353/9064141?width=400&height=300"></script></div>

بیشتر بخوانید: سرقت وحشیانه موتورسیکلت! +فیلم

انتهای پیام/

سارق بی‌رحم جان عابرپیاده را به خطر مرگ انداخت

نظر شما