شناسهٔ خبر: 29950528 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از خوردن کف‌گیر فتنه‌گری به تَه خمره شامورتی‌بازی تا زن‌خانه‌دار ساده‌ای که دشمن درجه یک ایران از آب درآمد! +تصاویر

این روزها یکی از کیس‌های مورد حمایت مسیح علینژاد در تبلیغ بی‌حجابی، خواستار تحریم ایرانی‌ها شده؛ موضوعی که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

صاحب‌خبر -

این روزها یکی از کیس‌های مورد حمایت مسیح علینژاد در تبلیغ بی‌حجابی، خواستار تحریم ایرانی‌ها شده؛ موضوعی که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شاپرک شجری‌زاده یکی از دختران موسوم به دختران خیابان انقلاب که در زمان حضورش در ایران و تشویق زنان به کشف حجاب، خودش را یک زن ساده خانه‌دار معرفی کرده به تازگی در کنفرانس مطبوعاتی که در پارلمان کانادا برگزار شد به بهانه حقوق بشر خواستار تحریم ایرانی‌ها شد؛ موضوعی که به شدت واکنش کاربران و زنان ایرانی را در پی داشت.

گاف‌های جدید مسیح علینژاد؛ از تشویق برای تحریم علیه ایران تا انتشار پست‌های تکراری+ تصاویر

بشیتربخوانید :زیر و بم پرونده سنگین مسیح‌ علی‌نژاد/ از کمپین‌های پولکی تا دروغ‌های یواشکی+فیلم و تصاویر

مسیح علینژاد چند سالی است که  پروژه چهارشنبه‌های سفید را با کمک کشورهای غربی کلید زده و هر روز بیشتر پشت پرده این پروژه ضدحجاب آشکار می شود. جالب است که بدانید صفحه شخصی مسیح علیژاد فقط در این مدت بیش از 20 پست برای شاپرک شجری‌زاده منتشر کرد.

پس از انتشار این گزارش، مسیح علینژاد به این موضوع واکنش نشان داد و هرچند سعی کرد  فرار به جلو کند اما در نهایت صحت گزارش را تایید کرد.

وی تا چند وقت از انتشار پست‌های تکراری پرهیز می‌کرد اما دوباره دست به کار شده و  دست به انتشار پست‌های تکراری می‌زند. گویا علینژاد برای راضی نگهداشتن شورای مدیران خبررسانی(مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا و دیگر صاحبانش ناچار است این روزها  دست به هر کاری بزند.*

البته مسیح علینژاد از این گاف‌ها و سوتی‌ها زیاد در کارنامه دارد از کشته‌سازی پسر نوجوانی که زنده بود در  اعتراضات دی ماه سال گذشته، تا انتشار ویدئویی از پشت صحنه فیلم «بابا، نان» بجای درگیری ماموران شهرداری با دستفروشان.

  • موارد تکراری دیگری هم وجود دارد که بدلیل شئونات اخلاقی از انتشار آن‌ها معذوریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دسته‌گل های جدید علینژاد!

برچسب‌ها:

نظر شما