شناسهٔ خبر: 29950493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رسیدگی به موقع به مشکلات مردم احساس امنیت را افزایش می دهد

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: رسیدگی به موقع و با سرعت عمل بالا به مشکلات و مسایل انتظامی مردم، احساس امنیت در جامعه را افزایش می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در دیدار فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: حضور به موقع پلیس در جریانات و اتفاقات در ارتقای این احساس موثر است.
وی اضافه کرد: نمونه بارز حضور فعال پلیس حل موضوع قتل برادران ذبیحی در بانه بود که موجب شد از گسترش هر نوع شایعه ای که زمزمه های آن آغاز شده بود، جلوگیری شود.
مرادنیا با بیان اینکه بدون برقراری امنیت امکان سرمایه گذاری و توسعه فراهم نمی شود، افزود: زمینه و زیرساخت های سرمایه گذاری در استان فراهم است و از سرمایه گذاران برای حضور استقبال می کنیم.
فرمانده انتظامی کردستان هم در این دیدار گفت: برای ارتقای امنیت در استان با تمام وجود و توان تلاش می کنیم.
سردار آزادی اظهار داشت: حضور به موقع در صحنه ها داریم و سعی می کنیم مشکلات مردم را با سرعت عمل مناسب مورد رسیدگی قرار دهیم.
وی پیش بینی، پیشگیری و اقدام به موقع را سرلوحه ماموریت های پلیس دانست و افزود: زیرساخت های ارتقای امنیت برای توسعه و پیشرفت سرمایه گذاری در کردستان فراهم است.
سردار آزادی در ادامه این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت کوتاه حضورش به عنوان فرمانده انتظامی کردستان ارائه کرد.
سردار علی آزادی از روز 11 آذر طی آیینی به عنوان فرمانده جدید انتظامی کردستان معرفی شد و آغاز به کار کرد.
6108/9102

نظر شما