شناسهٔ خبر: 29950396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار زنجان؛

میزهای خدمت در ادارات و دستگاه های اجرایی نمادین نباشند

استاندار زنجان گفت: میزهای خدمت در ادارات به صورت نمادین نباشند؛ به همین منظور میز خدمتی هفته آینده در ورودی استانداری برای پاسخگویی به مردم راه اندازی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فتح اله حقیقی امروز پنج شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار کرد: عدم فرهنگ سازی برای مسوولیت پذیری موجب از بین رفتن ظرفیت مردم هم می شود.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در اینصورت کسی مسوولیت مشکلی را برعهده نمی گیرد، گفت: این در حالی است که اگر توفیقی حاصل شود همه تلاش می کنند تا آن موفقیت را به نام خود ثبت کنند.

 

حقیقی با تاکید بر اینکه اشکالی ندارد مسوولیت همه امور خود را برعهده بگیریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از اقدامات موجب آزار مردم شده است.

 

استاندار زنجان با بیان اینکه تجمع کارهای نسنجیده موجب ناراحتی و اعتراض مردم شده است، گفت: نیمه کاره رها کردن کارهای از سوی ارگان ها و دستگاه های اجرایی برای مردم مشکل ساز شده است.

 

وی به اعتراضات مردمی در بازدیدهای اخیر خود اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه مشکلات مطرح شده از سوی مردم در زمان خدمت خودم انجام نشده بود ولی از شنیدن این اعتراضات از مردم خجالت کشیدم.

 

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده باید برای تامین آرامش و رفاه مردم در جامعه باشد، گفت: چرا باید ادارات کارهایی را انجام دهند که به ناراحتی مردم منجر شود.

 

مقام عالی استان با بیان اینکه هماهنگی ادارات و ارگان ها برای انجام امورات موجب تسریع در کارها می شود، گفت: در جلسات شورای برنامه ریزی هم موارد مطروحه باید از قبل کارشناسی شده باشد.

 

حقیقی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات شورای برنامه ریزی و عملیاتی شدن آن گفت: حضور مدیران در جلساتی که دعوت شده اند برای طرح و حل مشکلات مردم اقدامی ضروری است.

 

وی با بیان اینکه اخذ موافقت برای عدم حضور مدیران در جلسات امری مورد تاکید است، گفت: مهمترین وظیفه مسوولان در حال حاضر حل مشکلات مردم است.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه حضور کارشناسان به جای مدیر دستگاه ها در جلسات بازخورد مطلوبی در انتقال مطالب جلسه ندارد، گفت: میزهای خدمت در ادارات به صورت نمادین نباشند؛ به همین منظور میز خدمتی هفته آینده در ورودی استانداری برای پاسخگویی به مردم راه اندازی خواهد شد.

 

 

نظر شما