شناسهٔ خبر: 29950348 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزش باد هوای تهران را پاک کرد

تهران- ایرنا- کیفیت هوای تهران که امروز پنجشنبه در آستانه ناسالم قرار داشت، با وزش باد میزان کیفیت هوای تهران افزایش قابل توجهی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، در حالی که روز گذشته (چهارشنبه) با افزایش 24 واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون کیفیت هوای تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت، وزش باد که از ساعات بامدادی شروع شد موجب شد که کیفیت هوای تهران امروز (پنجشنبه) در شرایط سالم قرار گیرد و کیفیت هوای تهران نسبت به روز گذشته 20 واحد کاهش یابد.
همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران امروز پنجشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد که روند وزش باد و افزایش کیفیت هوای تهران تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان تهران طی 2 روز آینده آسمان تهران صاف همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
همچنین کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنج شنبه ،جمعه و شنبه به ترتیب (6 و 16) و (6 و 15) و (5 و 15) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
در این اطلاعیه آمده، ورامین با 18 درجه و امین آباد فیروزکوه با 8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
با وزش باد شاهد غلظت آلاینده های جوی بودیم و در حال حاضر کیفیت هوای تهران نسبت به روز گذشته با 20 واحد کاهش بر روی عدد 77 قرار دارد.
تهرام/7243/6003

نظر شما