شناسهٔ خبر: 29950330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید معاون هماهنگ‌کننده ارتش از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم

دریادار «حبیب‌الله سیاری» صبح امروز (پنج‌شنبه) از مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

بازدید معاون هماهنگ کننده ارتش از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (پنج‌شنبه) از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، سابقه احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این مرکز به لحاظ توجه ویژه به نقش روحانیت و زنان در دوران دفاع مقدس، از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: ۶۵ هزار رزمنده از قم به جبهه‌ها اعزام شدند و هم‌اکنون ۱۰ هزار پیشکسوت از مجموعه‌های ارتش، سپاه، ناجا و وزارت دفاع در قم حضور دارند که این مرکز می‌تواند محلی برای همایش‌ها، هم‌اندیشی‌ها و ذکر خاطرات آن‌ها به‌خصوص شرح همراهی دلاورمردانه ارتش با امام راحل و مردم و انقلاب باشد.

وی بر ضرورت تکمیل سالن همایش و نمایش موزه، احداث دریاچه مصنوعی محوطه، جانمایی یادمان ۱۳ خلبان شهید استان قم و دیگر مسائل تأکید کرد و افزود: تاکنون ده‌ها نفر از مسئولان کشوری، لشکری و استانی از روند ساخت این مرکز بازدید کردند و ان‌شاءالله با همدلی بیش از پیش، شاهد بهره‌برداری از آن در دهه فجر باشیم.

خاطرنشان می‌شود در این بازدید، «سیدمحمد رضا هاشمی» سرپرست استانداری قم، «شمسعلی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) و جمعی از مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما