شناسهٔ خبر: 29950300 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شهیدان محمدصالحی و علی اکبرسجادی

آبروی کوچه ها، افتخار محله ها در مسجد صاحب الامر(عج)اراک

برنامه آبروی کوچه ها، افتخار محله ها با محوریت شهیدان محمدصالحی و علی اکبرسجادی در کوی صالح آباد اراک برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 4 در دوران هشت سال دفاع مقدس،  برنامه آبروی کوچه ها، افتخار محله ها (۶دی) پس از نماز مغرب و عشا با محوریت شهید محمدصالحی و شهید علی اکبرسجادی در کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک برگزار می شود.  

 

در این مراسم نورانی که با حضور خانواده های معظم شهدای کوی صالح آباد، مسئولان استانی و مسئولان نظامی و انتظامی همراه است حسین نیمه وری یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی و نوحه سرایی و برادر شهید صالحی نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و برادر شهیدش می پردازد؛ همچنین محمدحسن آصفری نماینده سابق مردم اراک، خنداب و کمیجان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم سخنران این محفل معنوی خواهد بود.

 

 شهید والامقام محمدصالحی باوجود داشتن همسر و فرزند پس از چندین بار شرکت در عملیاتهای مختلف و چندین بار مجروحیت ازناحیه کمر، کتف وشیمیایی شدن درمنطقه فاو سرانجام درعملیات کربلای 4  به فیض شهادت نائل آمد.

 

برنامه افتخار کوچه‌ها، آبروی محله‌ها از جمله برنامه‌هایی است که تلاش می کند ضمن بزرگداشت یادشهدای والامقام و گلگون کفن دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس را در استان مرکزی ترویجی بیش از پیش کنند.

 

لازم به ذکر است، همزمان با ایام فاطمیه (س)،  مسجد صاحب الامر(عج) میزبان پیکر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.

 

 

نظر شما