به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود اظهار کرد: اثر اقدام پژوهی امین جلیلوند، معلم اسدآبادی با عنوان «چگونه توانستم با بهرهگیری از رویکردهای مبتنی بر نظریات ساخت و سازگرایی، عملکرد دانشآموزان را در درس ریاضی بهبود بخشم» توانست رتبه برتر کشوری معلم پژوهنده را به خود اختصاص دهد.
وی تصریح کرد: برنامه معلم پژوهنده از جمله دستاوردهای نوپا و مهم سیاستگذاران تعلیم و تربیت، مدیران و معلمان است که روند صعودی مشارکت معلمان در این برنامه و حضور گسترده آنها در دورههای اقدامپژوهی و افزایش کیفیت طرحها و اقبال روزافزون به اهمیت تفکر و عمل مبتنی بر پژوهش قابل قدردانی است.
پورداود افزود: اجرای برنامه «معلم پژوهنده» به معلمان کمک میکند تا با بهرهگیری از شیوههای پژوهشی، نسبت به شناخت مسائل و ابداع روشهای نوین و مؤثر برای آموزش و یادگیری در کلاس درس، دقت و حساسیت بیشتری از خود نشان دهند و در عرصههای مختلف و مرتبط با آموزش و پرورش با پشتوانه علمی اظهار نظر و عمل کنند.
نظر شما