شناسهٔ خبر: 29950262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گوشت قرمز منجمد در کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود

R41452/P1377/S6,69/CT11

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: گوشت قرمز منجمد با هدف جبران کمبود این کالای اساسی در بازار استان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، داریوش دیودیده ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توزیع 50 تن گوشت قرمز منجمد در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام در چند روز گذشته برای جبران کمبود گوشت قرمز در بازار استان انجام شد.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز متناسب جمعیت هر شهرستان انجام می‌شود، افزود: هم‌اکنون نیز توزیع گوشت قرمز منجمد در سراسر استان برای بار دوم در دستور کار قرار گرفته و در حال توزیع است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تأمین گوشت بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، عنوان کرد: تا متعادل شدن بازار مصرف گوشت استان از خروج هرگونه دام باید جلوگیری شود.

دیودیده بیان کرد: همچنین 30 تن مرغ منجمد به زودی با هدف تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

وی به قیمت گوشت قرمز در استان اشاره داشت و ابراز کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره 54 هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم گوشت بز و میش 44 هزار تومان تعیین شده و قصابان حق فروش گوشت قرمز با قیمت بالاتر از این را ندارند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این نرخ‌ها سبب نارضایتی برخی از قصابان در استان شده و تعدادی نیز نسبت به عرضه گوشت قرمز با این قیمت خودداری می‌کنند، عنوان کرد: برای قصابانی که گوشت را بیش از قیمت مصوب به فروش برسانند پرونده تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما