شناسهٔ خبر: 29949371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

طرح انتظامی ترافیکی زمستانه ناجا در استان سمنان آغاز شد

سمنان-جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: باهدف ارتقای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان طرح انتظامی ترافیکی زمستانه ناجا در استان از روز پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه ۹۷ آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله حسنی پیش از ظهر پنج‌شنبه هم‌زمان با آغاز طرح زمستانه پیش و در جمع خبرنگاران، ضمن بیان اینکه طرح انتظامی ترافیکی زمستانه ناجا در استان سمنان آغازشده است، بیان کرد: طرح خدمت‌رسانی به مسافران و کمک در ارتقای ایمنی در جاده‌های استان از طریق استقرار ۶۰ گروه پلیس‌راه در گردنه‌های برف‌گیر استان سمنان اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه طرح زمستانه پلیس از امروز پنج‌شنبه آغاز و تا ۲۲ اسفندماه ۹۷ ادامه دارد، تأکید کرد: این طرح با همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های امدادی شامل هلال‌احمر، اورژانس، راهداری و حمل‌ونقل پایانه‌ها، مدیریت بحران فرمانداری‌ها و ... اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه استقرار پلیس‌راه و پلیس تخصصی تا دهه سوم اسفندماه موضوع اصلی طرح زمستانی ناجا است، بیان کرد: خدمت‌رسانی به مردم و کاهش تصادفات و مخاطرات جاده‌ای در زمره محورهای این طرح هستند.

حسنی بابیان اینکه امیدواریم در مدت اجرای طرح شاهد کمترین حوادث و تلفات جاده‌ای در استان سمنان باشیم، گفت: آهوان، خوش ییلاق، فولاد محله و رشم و همچنین توسکستان-شاهرود حوزه های برف گیر جاده ای در استان سمنان محسوب می شوند که پلیس در آن ها استقرار خواهد یافت.

وی افزود: در کنار حضور و استقرار پلیس در گردنه ها مردم نیز می بایست به علائم جاده ای، موارد ایمنی شامل زنجیر چرخ، همراه داشتن لباس گرم و خوراکی هایی مانند نان، سوخت کافی خودرو، اطمینان از سلامت خودرو و بخاری و برف پاک کن آن و ... توجه داشته باشند.

نظر شما