شناسهٔ خبر: 29949307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۱۵ پرونده قاچاق کالا با جریمه ۹۵ میلیارد ریال در اردبیل تشکیل شد

R41374/P1377/S6,49/CT11

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تشکیل ۶۱۵ پرونده قاچاق کالا در تعزایرت حکومتی استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: برای این تعداد پرونده ۹۵ میلیارد ریال جریمه تعیین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین نجف‌زاده صبح امروز در آئین معارفه رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان خلخال اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور نیاز است تا در راستای ساماندهی فعالیت‌ها در بازار و مبارزه با تخلفات احتمالی، دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه به عنوان ضابط قضایی همکاری و مشارکت لازم را با تعزیرات حکومتی داشته باشند تا در این حوزه گام‌های تاثیرگذارتری برداریم.

وی از تشکیل 615 پرونده قاچاق کالا در تعزایرت حکومتی استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: برای این تعداد پرونده 95 میلیارد ریال جریمه تعیین شده است و اقدامات در راستای مبارزه با قاچاق کالا در این اداره کل تشدید خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل شهرستان خلخال را از پاک‌ترین مناطق استان در حوزه تخلفات و جرایم صنفی مربوط به قاچاق کالا و ارز دانست و بیان کرد: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تنها 20 پرونده با جریمه یک میلیارد و 600 میلیون ریالی مربوط به شهرستان خلخال بوده که کمتر از پنج درصد مجموع پرونده‌ها در استان را شامل می‌شود.

نجف‌زاده با اشاره به بهبود نسبی در شرایط اقتصادی و تورم در ماه‌های اخیر تصریح کرد: خوشبختانه در دو ماه گذشته شاهد کاهش در نرخ تورم بودیم به طوری که قیمت برخی اقلام نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش در قیمت برخی کالاها از جمله آهن و مصالح ساختمانی نیز رخ داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: با کاهش نرخ تورم و نیز پایین آمدن قیمت‌ها شاهد هستیم که میزان احتکار کالا و تخلفات در بازار نیز کاهش یافته و این امر زمینه‌ساز بهبود وضعیت اقتصادی مردم و افزایش امید به زندگی در بین آنها شده است.

انتهای پیام/ش

نظر شما