شناسهٔ خبر: 29949109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردل:

امنیت مطلوبی در شهرستان اردل برقرار است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردل گفت: امنیت مطلوبی در سطح شهرستان اردل برقرار است که این امنیت با همکاری دستگاه قضا، شورای تامین و سپاه پاسداران برقرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سپهوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص  مصاحبه ای که اخیرا رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان اردل انجام دادند و در مورد سرقت احشام در شهرستان اظهار داشتند که مردم به دلیل سرقت ها زیاد امنیت ندارند اظهار کرد: سرقت ها در برخی روستا ها بوده و در حال حاضر امنیت مطلوبی در سطح شهرستان اردل برقرار است که این امنیت با همکاری دستگاه قضا، شورای تامین و سپاه پاسداران برقرار است.

سپهوند افزود:گشت های نامحسوس و محسوس وهمچنین گشت های عملیاتی  محله محور بسیج در روستاهایی که سرقت شده  فعال شده که با این عملیات امنیت مطلوبی نیز در این روستاهاحاکم  شد.

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند، اظهار کرد: شهروندان در برخوردهای خود با افراد مشکوک جوانب احتیاط را رعایت کنند و درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را فوراً به مرکزفوریتهای پلیس 110 گزارش دهند.

انتهای پیام/
 

نظر شما