شناسهٔ خبر: 29948827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

یکشنبه؛ بررسی استیضاح حجتی در کمیسیون کشاورزی مجلس

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح استیضاح وزیر جهاد در این کمیسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، علی محمد شاعری عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به بررسی طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در این کمیسیون، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده روز یکشنبه هفته آینده محمود حجتی در کمیسیون حاضر می‌شود و به سؤالات نمایندگان پاسخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در صورتی که در این جلسه متقاضیان استیضاح از توضیحات وزیر قانع شوند طرح از دستورکار خارج و در غیر این صورت جهت رسیدگی در صحن علنی پارلمان تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در 4 محور تدوین شده است، افزود: عدم اجرای قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و تعیین نرخ پایین خرید تضمینی گندم، ممنوعیت صادرات محصولات کشاورزی مازاد،  عدم اجرای مصوبات برنامه پنج‌ساله ششم توسعه کل کشور و بودجه سنواتی در بخش کشاورزی و همچنین عدم اجرای احکام برنامه ششم در مورد بخشودگی سود و کارمزد و جرایم وام‌های دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه و امهال اصل وام کشاورزان از جمله محورهای طرح استیضاح حجتی است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: طرح استیضاح محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی با 24 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده بود که به کمیسیون ارجاع شده است.

نظر شما