شناسهٔ خبر: 29946804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاونت سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان:

قوه مقننه و قوه مجریه در حوزه تصمیم‌گیری با آسیب‌هایی روبه‌رو است

پاسوار با بیان اینکه تصمیم‎گیری نیازمند یک‌شور و آگاهی است، گفت: در حوزه قوه مقننه و قوه مجریه و فعالیت مدیریتی شاهد یک سری آسیب‎ها هستیم که نیازمند دقت بیشتر در حوزه تصمیم‎گیری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمدحسن پاسوار، امروز (پنجشنبه 22 آذر) در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: فرصت‎ها بسیار کوتاه است و مدیران باید این فرصت‎ها را مغتنم بشمارند و از آن در مسیر خدمت‎رسانی به مردم بهره بگیریم.

 

معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان ادامه داد: برای بنده فرصت مغتنمی بود که در خدمت مردم شریف استان گلستان باشم و شاکرم که در این مدت توانستم خدمات ناچیزی را به مردم عرضه کنم.

 

پاسوار تصریح کرد: بحث وقت و مدیریت زمان موضوعی است که همه علمای زمان به آن تأکید دارند ولی متأسفانه وقت گذاری کمترین ارزش‌گذاری را دارد و از آن کمتر بهره می‎جوییم.

 

وی گفت: در فرصت‎های محدود باید بهترین تصمیم‎ها گرفته شود، در حوزه تصمیم‎گیری آن دقت لازم را نداریم و تصمیمات متفاوتی در زمان کوتاه و در شرایط مختلف کشوری را مشاهده می‎کنیم.

 

معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان تأکید کرد: تصمیم‎گیری نیازمند یک‌شور و آگاهی است و چه در حوزه قوه مقننه و قوه مجریه و فعالیت مدیریتی شاهد یک سری آسیب‎ها هستیم که نیازمند دقت بیشتر در حوزه تصمیم‎گیری است چراکه می‎تواند ما را به سرلوحه مقصود برساند.

 

پاسوار افزود: اگر تصمیم درست و به‌موقع نگیریم ما را از اهدافی که در نظر داریم دور می‎کند، باید تلاش کنیم تصمیمات را درست بگیریم و باید تلاش کنیم که درست این تصمیمات را اجرایی کنیم.

 

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات مدیریتی اجرای نادرست تصمیمات است و سرمایه‎گذاران برای اینکه بخواهند سرمایه‎گذاری در استان داشته باشند زمان زیادی را در بروکراسی‎های اداری پشت سر می‎گذارد که همه این موضوعات قابل‌بررسی و کاهش زمان است.

 

نظر شما