شناسهٔ خبر: 29946666 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نظرسنجی نشان داد: اکثر آمریکایی‌ها معتقدند ترامپ در ۲۰۲۰ رئیس جمهور نخواهد شد

R1036247/P36446/S8,1128/CT10

تازه ترین نظرسنجی فاکس نیوز حاکی است که بیش از نیمی از رای دهندگان آمریکایی بر این باورند که دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ مجددا به ریاست جمهوری نخواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جدیدترین نظرسنجی فاکس نیوز نشان می دهد که بیش از 52 درصد رای دهندگان آمریکایی شانس چندانی برای انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده در انتخابات 2020 میلادی قائل نیستند.

تنها 39 درصد شهروندان آمریکایی معتقدند که ترامپ می تواند به عنوان رئیس جمهور آمریکا در انتخابات 2020 پیروز شود.

38 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخ به این سئوال که آیا از ترامپ در انتخابات 2020 میلادی حمایت خواهند کرد، نظر مثبت داشته اند و بیش از 55 درصد آنها گفته اند که ترجیح می دهند به فرد دیگری غیر از ترامپ رای دهند.

ترامپ: نگران استیضاح نیستم؛ مردم شورش خواهند کرد

 

این نظرسنجی افزود: 30 درصد رای دهندگان اعلام کرده اند که از انتخاب مجدد ترامپ به طور قطعی حمایت می کنند و در مقابل 47 درصد آمریکایی ها گفته اند که قطعا از یک نامزد دیگر در انتخابات حمایت خواهند کرد.

نظرسنجی فاکس نیوز در دسامبر 2010 میلادی نیز نشان می داد که تنها 29 درصد آمریکایی ها بر این باور بودند که باراک اوباما مجددا رئیس جمهور خواهد شد ولی اوباما توانست در سال 2012 میلادی نیز مجددا به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود.

در این نظرسنجی از طرفداران حزب دموکرات درباره نامزد مورد حمایت آنها در انتخابات 2020 میلادی سوال شده است که جو بایدن سناتور برنی سندرز بالاترین آرا را کسب کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما