شناسهٔ خبر: 29946522 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مورینیو پس از شکست مقابل والنسیا: اصلا غافلگیر نشدم؛ صعود منچستریونایتد از گروهش یک موفقیت است

میلاد وفادار

مورینیو می‌گوید تیمش همیشه به قصد بردن وارد زمین می‌شود اما از طرفی گفته است که باخت در مستایا، برایش جای تعجب نداشته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از شکست ۲-۱ منچستریونایتد مقابل والنسیا، ژوزه مورینیو پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران شد.

به گزارش FFT، گلی از کارلوس سولر و گل به خودی فیل جونز، به والنسیا در مستایا برتری دادند، تا این که مارکوس رشفورد در دقیقه ۸۷ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. یونایتد در این مسابقه با ۸ تغییر نسبت به برد ۴-۱ مقابل فولام وارد زمین شده بود. مورینیو پس از بازی اظهار داشت:

ما دو گل زدیم و به جای این که ۲-۱ برنده شویم، شکست خوردیم! اما گذشته از شوخی، در نیمه اول خیلی منفعل بودیم؛ در کار با توپ راحت بودیم اما جدیت و جاه طلبی بالایی نداشتیم. برای نیمه دوم کاملا مطمئن بودم که پس از حرف‌های بین دو نیمه، اوضاع تغییر خواهد کرد. سپس دو تغییر ایجاد کردم (ورود رشفورد و لینگارد) و تیم بلافاصله بهتر شد: از آن لحظه سریع‌تر بازی کردیم، به مناطق خطرناک‌تری رفتیم، حساب کار را ۲-۱ کردیم و می‌توانستیم بازی را به تساوی هم بکشانیم چون فرصت‌های بیشتری برای زدن گل دوم داشتیم.

نقش بازی با لیورپول در نتیجه رقم خورده 

مسئله بر سر لیورپول نیست، بر سر لیگ قهرمانان است. نمی‌دانم چه طور می‌توانید بازی با لیورپول را به این بازی ربط بدهید. ما با قصد پیروزی راهی تمامی بازی‌ها می‌شویم. گاهی برنده می‌شویم و گاهی نه. اما قصد و نیت همیشه همراه تیم است. 

از دست دادن صدرنشینی در گروه 

در گروهی دشوار، ماموریت انجام شد. فکر نمی‌کنم در مرحله گروهی عالی بوده باشیم ولی امتیازات لازم برای صعود را کسب کردیم. با توجه به مشکلات و مصدومانی که داریم، توانستیم قبل از آمدن به اینجا کار را تمام کنیم. به نظرم صعود کردن از این گروه، یک موفقیت است. قبل از بازی به بازیکنانم گفتم اگر برنده بازی شویم و یوونتوس هم برنده شود، ما کار خودمان را کرده‌ایم. اگر برنده نشویم و یوونتوس هم برنده نشود، می‌توانیم خودمان را سرزنش کنیم. به جز چند باشگاه که مشخصا از سایر باشگاه‌ها بهتر هستند، فکر نمی‌کنم قرعه‌ها چندان تفاوتی داشته باشند. تیم‌های دومی هستند که حتی آن‌هایی که در گروه خود اول شدند هم، راضی به بازی کردن با آن‌ها نیستند.

زمانی که در نشست مطبوعاتی از مورینیو سوال شد که آیا درسی از شکست مقابل خفاش‌ها گرفته است، پاسخ داد:

نه. شاید شما گرفته باشید اما من نه. چیزی از این بازی یاد نگرفتم. اصلا هیچ یک از اتفاقات رخ داده، مرا غافلگیر نکرد. 

وقتی از مورینیو در مورد این سوال شد که آیا هیچ یک از آن‌هایی که در ترکیب اصلی بازی با والنسیا حضور داشتند، در مقابل لیورپول هم به میدان خواهند رفت، عنوان کرد:

مارکوس روخو نه، چون مصدوم شده است. باقی نفرات مصدوم نیستند و جزو ترکیب تیم هستند. خیلی از بازیکنان در اینجا همراه ما نبودند چون مصدوم هستند. این بازیکنان شانسی برای بازی کردن در روز یکشنبه دارند. (کریس) اسمالینگ، (ویکتور) لیندلوف، (متئو) دارمیان، (آنتونی) مارسیال و (دیوگو) دالوت همگی مصدوم هستند. تنها (داوید) دخیا و (نمانیا) ماتیچ بودند که می‌توانستم آن‌ها را به اسپانیا بیاورم ولی این کار را نکردم. 

شما با آمار سر و کله می‌زنید و می‌دانید که ماتیچ چه قدر بازی کرده است و نیاز به استراحت دارد. اگر در مسابقه‌ای که از قبل صعود کرده‌ایم استراحت نمی‌کرد، تا مرز انفجار بازی می‌کرد. کنار گذاشتن او طبیعی بود و در مورد داوید هم خواستیم تا به (سرجیو) رومرو هم بازی برسد. رومرو دروازه‌بان خوبی است؛ من چند سال قبل در فینال لیگ اروپا او را به زمین فرستادم.

 

نظر شما