شناسهٔ خبر: 29946472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یوسفیان‌ملا در گفتگو با مهر:

دولت به زودی بسته‌های حمایتی را به مردم ارائه می‌دهد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق مباحث صورت گرفته، به زودی دولت بسته‌های حمایتی را به مردم ارائه می‌دهد.

صاحب‌خبر -

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تاثیر اعطای بسته‌های حمایتی در کاهش قیمت کالاها،گفت: قطعا به یک باره و با توزیع اولین بسته‌های حمایتی نباید انتظار کاهش سریع قیمت کالاها را داشته باشیم بلکه با ادامه این روند ممکن است این مسئله مهم محقق شود.

وی درباره زمان ارائه بسته‌های حمایتی به مردم، گفت: در وهله اول تهیه و سپس توزیع بسته حمایتی به میلیون‌ها نفر از مردم جامعه کار راحتی نیست و زمان بر است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: علت اصلی تاخیر دولت در ارائه بسته‌های حمایتی آن است که باید مواد غذایی را تهیه و بسته‌بندی کند و سپس کالابرگ یا کارت اعتباری را به مردم جهت دریافت این بسته‌های حمایتی ارائه دهد.

یوسفیان‌ملا با تاکید بر اینکه در صورتی که فوری کالابرگ به مردم ارائه شود اما تامین مواد غذایی صورت نگیرد راه به جایی نمی‌برد، گفت: تاخیر در تهیه و بسته‌بندی موادغذایی به منظور آماده‌سازی بسته‌های حمایتی قابل توجیه است اما اگر مردم امروز کالابرگ خود را دریافت کنند اما کالا به تعداد موجود نباشد، پذیرفتنی نیست. با وجود این، طبق مباحث صورت گرفته، به زودی دولت بسته‌های حمایتی را به مردم ارائه می‌دهد.

نظر شما