شناسهٔ خبر: 29945979 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

الدباس: شیخ سلمان شانس نخست ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا است/ هیئت فیفا وعده بازدید از سوریه داد

رئیس فدراسیون فوتبال سوریه شانس انتخاب دوباره شیخ سلمان از بحرین در انتخابات آینده ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را بسیار زیاد دانست.

صاحب‌خبر -

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، روزنامه الوطن قطر در نسخه امروز خود (پنجشنبه) به نقل از محمد فادی الدباس نوشت: نشست 3 روزه فیفا در دوحه فرصت مناسبی بود تا مشکلات فوتبال سوریه را مطرح و درباره برنامه های آینده و توسعه ای این ورزش در کشورمان پس از پایان جنگ صحبت کنیم. ما از فدراسیون فوتبال قطر به خاطر فراهم آوردن حضورمان در این نشست و دیدار با مقام های فیفا قدردانی می کنیم. فیفا وعده داد تا بهار آینده بازدیدی از سوریه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال سوریه درباره آمادگی قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 خاطرنشان کرد: طبق چیزهایی که مشاهده کردیم و در کارگاه های نشست 3 روز فیفا معرفی شدند قطر به صورت گسترده ای مهیای این رقابت ها می شود. به نظرم جام جهانی 2022 بسیار خاص خواهد بود.

محمد فادی الدباس در واکنش به انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز گفت: نامزدهای قدرتمندی وجود دارند اما به نظر می رسد که شیخ سلمان، رئیس کنونی کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشترین شانس را برای پیروزی خواهد داشت و ما برای همه نامزدها آرزوی موفقیت داریم.

وی درباره روند آماده سازی تیم ملی فوتبال سوریه برای جام ملت های 2019 آسیا که از 15 دی ماه سال جاری به میزبانی امارات آغاز می شود اظهار داشت: 11 بازی تدارکاتی را برگزار کردیم و به اندازه توان خود برای آماده سازی تیم ملی فوتبال سوریه گام برداشتیم. امیدوارم در جام ملت های آسیا به موفقیت دست یابیم زیرا روند آماده سازی مان خوب بود.

افتتاح نشست جهانی فیفا در دوحه

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما