شناسهٔ خبر: 29945494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ليگ برتر واليبال؛ با پيروزي شهرداري تبريز مقابل پيکان، صدرنشيني شهرداري ورامين تثبيت شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- شهرداري ورامين با وجود استراحت در اين هفته صدرنشيني خود در دور رفت را قطعي کرد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، هفته دوازدهم ليگ برتر واليبال روز چهارشنبه با برگزاري 6 مسابقه انجام شد.
کاله مازندران يک – خاتم اردکان 3
خاتم اردکان بعد از بازگشت از مسابقات قهرماني جهان براي دومين ديدار متوالي به پيروزي رسيد. اردکاني ها در سالن پيامبر اعظم شهر آمل موفق شدند با پيروزي در ست هاي اول، سوم و چهارم با برد از زمين خارج شوند تا به روند خوب خود در هفته هاي اخير و در حضور 1500 هوادار حريف ادامه دهند.

فولاد سيرجان ايرانيان 3 – عقاب نهاجا 2
دو تيم فولاد سيرجان ايرانيان و عقاب نهاجا در سالن چند منظوره مجموعه ورزشي گل گهر سيرجان به مصاف هم رفتند، ديداري که در حضور 1500 هوادار سيرجاني نزديک به 118 دقيقه به طول انجاميد و در مجموع با حساب 3 بر 2 به سود نماينده سيرجان خاتمه يافت، بازي سخت و نفس گيري که حتي مي توانست با برتري تيم عقاب نهاجا همراه شود چرا که اين تيم در طول بازي بارها توانست تيم ميزبان را تحت فشار قرار دهد و در مجموع دو ست را نيز از آن خود کند.

پيکان تهران يک – شهرداري تبريز 3
شهرداري تبريز برنده بزرگ هفته در خانه واليبال تهران بود؛ تبريزي ها در اين ديدار نمايش بسيار خوبي داشت و توانست تيم مدعي پيکان را شکست دهد. تبريزي ها در ست اول ضعيف عمل کردند و با شکست از زمين خارج شدند اما در سه ست بعدي برنده مسابقه بودند تا يک برد شيرين در تهران و خارج از خانه کسب کنند.

شهروند اراک 3 – سايپا يک
شهروند اراک در ديدار با تيم سايپا توانست با حمايت بيش از 1500 هوادار خود با برتري از زمين خارج شود. اراکي ها که در خانه همواره حريف سر سختي براي رقيبان خود هستند، در ست اول شکست خوردند اما سه ست بعدي با پيروزي اين تيم همراه شد تا به اين ترتيب سايپا در خارج از خانه بازنده شود.

دورنا اروميه 2 – شهرداري اروميه 3
ناصر شهنازي موفق شد با شهرداري اروميه دومين برد نيم فصل را در ديداري که به پيروزي آن به سختي به دست آمد، جشن بگيريد. دورنا شروع بسيار خوبي داشت و در دو ست اول به پيروزي رسيد اما در ادامه مسابقه ورق به نفع شهرداري برگشت و شهرداري اروميه در حضور 1500 تماشاگر با پيروزي در سه ست بعدي به برتري رسيد تا برنده اين مسابقه باشد.

شهرداري گنبد 3 – پيام مشهد يک
گنبدي ها در ديدار خانگي برابر پيام مشهد موفق شدند برد مهمي را در خانه کسب کنند. اين ديدار جذاب در ست اول با برتري شهرداري گنبد آغاز شد اما پيام در ست دوم بازي را به تساوي کشاند.
گنبدي ها که حمايت بيش از 3500 تماشاگر را در سالن داشتند در ست هاي بعدي نيز به برتري رسيدند تا به اين ترتيب در خانه تيم سوم جدولي پيام را شکست داده باشند.
شهرداري ورامين که در اين هفته استراحت داشت با اين نتايج قطعا تا پايان نيم فصل اول در اول قرار خواهد گرفت.

نظر شما