شناسهٔ خبر: 29944666 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

هافبک تیم ملی فوتبال ایران جام ملت‌های آسیا را از دست می‌دهد؟

مصدومیت سعید عزت اللهی هنوز برطرف نشده و احتمال دارد این بازیکن جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات را از دست دهد.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سعید عزت‌ اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان که در تمرینات تیم ملی مصدوم شد و  احساس درد کرد، پس از انجام معاینات پزشکی و MRI اعلام شد دچار مصدومیت شدیدی شده و باید ۳ هفته خانه نشین شود.

البته پس از مصدومیت عزت اللهی، او به انگلیس بازگشت تا زیر نظر مربیان ردینگ فیزیوتراپی و تمرینات ریکاوری کند اما دوران مصدومیت او طولانی تر از قبل شد تا احتمال غیبت این بازیکن در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات رنگ واقعیت ببیند. اسکات مارشال، سرمربی ردینگ در گفتگو با رسانه ها درباره بازیکنان مصدوم و غایب تیمش بیان کرد: "مایت و بودارسون( مهاجمان مطرح ردینگ) به شرایط خوبی رسیدند و می توانند به تمرینات اضافه شوند تا در ادامه فصل به تیم کمک کنند. این ۲ بازیکن در هفته های گذشته شکست خوردند و اکنون به شرایط خوبی رسیده اند."

این مربی اضافه کرد: "البته آلوکو هنوز به شرایط آرمانی و تمرین در زمین چمن نرسیده اما بازهم شرایط او را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چه وضعیتی خواهد داشت.  البته ۴ بازیکن دیگر (نام سعید عزت اللهی هم در این لیست دیده می شود) همچنان مصدوم هستند و در خارج از لیست قرار دارند."

گفتنی است، کارلوس کی روش، نام عزت اللهی را در میان ۳۵ بازیکن لیست ابتدایی قرار داده و امیدوار است تا از این بازیکن در جام ملت های آسیا استفاده کند، زیرا او عملکردی خوب در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت و از بازیکنان محبوب کی روش محسوب می شود.

عزت اللهی ۲۲ ساله که سابقه بازی برای تیم های ملوان بندرانزلی، روستوف و آمکار را دارد، در لیگ دسته اول انگلیس به دلیل مصدومیت عملکرد خوبی نداشته و به دلیل مصدومیت بازی های کمی انجام داده است و احتمال دارد با ادامه همین روند جام ملت های آسیا را از دست دهد.

 

نظر شما