شناسهٔ خبر: 29944478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

مقام اول و دوم لیگ اینترنت اشیاء کشور به گلستان رسید

دو تیم برتر لیگ اینترنت اشیاء کشور از استان گلستان انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ در مرحله نهایی دومین دوره لیگ اینترنت اشیا ایران که در تهران برگزار شد، تیم‌های «AEWS (کشاورزی هوشمند) و Kmedical» از گلستان موفق شدند 
مقام‌های اول و دوم را از آن خود کنند.محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص جزئیات این لیگ گفت: دومین دوره لیگ اینترنت اشیاء کشور که از 5 مهر ماه سال جاری آغاز شده است، در روز چهارشنبه 21آذر ماه سال جاری با رقابت تیم های منتخب مناطق و با حضور سرمایه گذاران به پایان رسید.
وی هدف اصلی از برگزاری این رویداد را شناسایی تیم های توانمند استانی و ایجاد انگیزه در بین فعالان این حوزه عنوان کرد و گفت: معرفی طرح های کاربردی و دارای توجیه اقتصادی به سرمایه گذاران از مزایای این لیگ است.
در این رقابت که ۱۰ تیم منتخب از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند، هر تیم ۵ دقیقه فرصت ارایه داشت و داوران هم در مدت ۳ دقیقه می‌توانستند سوالات خود را مطرح کنند.
تیم AEWS (کشاورزی هوشمند) از استان گلستان ایده هایی در خصوص بهره از اینترنت اشیا برای هوشمندسازی کشاورزی ارایه کرد که با استقبال داوران روبرو شد و رتبه اول را کسب کرد.
تیم Kmedical از استان گلستان نیز با طرح ایده هایی در خصوص استفاده از اینترنت اشیاء در پزشکی حائز رتبه دوم شد.
در پایان به تیم‌های اول تا سوم این رویداد به ترتیب7، 5 و 3 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.

نظر شما