شناسهٔ خبر: 29944125 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار کرمان در مجمع سالانه بسیج رسانه عنوان کرد:

انگیزه های سیاسی اطلاع رسانی را آلوده می کند که اثری منفی دارد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  محمد جواد فدایی استانداردر جلسه مجمع عمومی سالانه بسیج رسانه استان کرمان که در سالن آمفی تاتر موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت : هر مجموعه که ایجاد می شود اهدافی دارد و روش هایی را برای رسیدن به آنها و شاخصه هایی را دارد برای اینکه بهتر به اهداف خود برسد و چه تغییری را باید بدهد .

فدایی افزود: بسیج رسانه هم مستثنی از این قاعده نیست برنامه های خود را دنبال می کند و همه ما وقتی بسیج رسانه به گوشمان می خورد این برداشت ها را داریم که عده ای داوطلب و خودجوش جمع شده اند  برای انجام کاری که این حرکت از تعهد و تدین آنها و علاقه ای که به اسلام و انقلاب اسلامی دارند نشات می گیرد.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد : این افراد هدفشان این است که به بقا انقلاب و تداوم نظام و جامع پوشیدن دستورات رهبری و رضایت مردم و خدا ختم شود و کلمه رسانه این گروه به این اهداف می خواهند برسند با آگاهی دادن و اطلاع رسانی می خواهند خواسته ها تحقق پیدا کند

فدایی با بیان اینکه بسیج رسانه می خواهند به اهداف نظام خدمت کنند و از این تشکل دولت و مردم انتظاراتی دارد یادآور شد : وقتی که صحبت از آگاهی رساندن می شود ضرورت دارد به چند نکته توجه شود و باید فردی که به مردم و مسئولین اطلاع رسانی می کند اطلاعات داشته باشد .

وی ادامه داد : در اطلاع رسانی باید صادقانه عمل کنند و اطلاع رسانی باید به نحو موثر باشد که تاثیرات مطلوب را بگذارد ولی در برخی رسانه ها به این نکات توجه نمی شود و مطالب با واقعیت یکی نیست.

استاندار کرمان با بیان این که باید اطلاع رسانی ها موثر باشد ؛ عنوان داشت : برخی اوقات انگیزه های سیاسی اطلاع رسانی صاف را آلوده می کند و این اتفاق اثرات منفی می گذارد و فاصله های جناحی را افزایش می دهد و گاهی اوقات دیده می شود که اطلاع رسانی موثر نیست و اثر مثبت ندارد.

فدایی ادامه داد : ما وظیفه داریم به توسعه جامعه بپردازیم و مطالبه گری ها موجب می شود که ما به انجام کار راغب تر شویم و کار رسانه و مطبوعاتی کار دقیقی است و قابل جبران نمی باشد.

وی اضافه کرد : در آگاهی دادن و نقل اخبار دقت زیادی را باید داشته باشیم زیرا دولت و مردم از رسانه انتظاراتی دارند و باید همه این موارد را هماهنگ کنیم.
استاندار کرمان بیان کرد : رسانه ها و بسیج رسانه ما را باید کمک کنند که سیستم اداری را اصلاح کنیم با استفاده از سنجش و ارزیابی با شاخص رضایت مردم.

وی تشریح کرد: با این سیستم اداری نمی شود کار کرد و باید توسعه را به وجود آورد؛همه باید پاسخگو باشند همه افراد و مسئولین باید به نظام ، مردم و خداوند پاسخگو باشند و اصحاب رسانه باید به خوبی و گرمی بپذیرند و پاسخگو باشند.

این مقام مسئول  گفت :بسیج رسانه در امر سوال کردن و انتظار جواب داشتن و مدیران موظف به جواب دادن هستند و من رسانه ها و بسیج رسانه را در پاسخگویی کمک می کنم .

فدایی افزود : مشکلات زیادی در جامعه داریم که با آموزشی که رسانه ها به عهده میگیرند قابل حل شدن است

نظر شما