شناسهٔ خبر: 29944114 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام‌جمعه اردکان:

فعالیت‌های گردان امام حسین (ع) اردکان مایه دلگرمی جبهه ارزشی شهر است

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اردکان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با پایوران گردان امام حسین (علیه‌السلام) شهرستان اردکان با اشاره به آیاتی از سوره توبه گفت: اجر و پاداش کسانی که هجرت کردند و درراه خدا با مال و جان خود جهاد کردند در نزد خداوند از کسانی که در کنار خانه کعبه به حاجیان خدمت می‌کنند بیشتر است و دارای درجه بالاتری هستند.
وی افزود: گاهی کار‌های برخی از افراد مخفی و پوشیده است مانند مدافعان حرم که در دید مردم نیستند. پاداش این افراد نزد خداوند از کسانی که با سروصدا و هیاهو کار می‌کنند بیشتر است. شرط قبولی و ملاک ارزیابی اعمال در نزد خداوند اخلاص است. هر جا عملی برای خدا و به نیت الهی و برای خدمت به دین اسلام انجام شود ارزش دارد، ولی جهاد یک ویژگی خاص و ارزش بیشتری دارد.
امام‌جمعه اردکان با اشاره به فعالیت‌های مختلف گردان امام حسین (علیه‌السلام) در شهرستان گفت: این اقدامات پشتوانه بسیار خوبی برای جوانان و نیرو‌های ارزشی در شهر و مایه دلگرمی و پشتوانه جبهه ارزشی شهر ماست، زیرا اکثر اعضای گردان با علاقه آمدند و نیازی به امتیاز ندارند.
وی در پایان اظهار داشت: از بزرگ‌ترین توفیقات نیرو‌های این گردان توفیق خادمی حضرت امام رضا (علیه‌السلام) است که مایه افتخار است و باید قدر این توفیق را بدانید.
در ابتدای این دیدار، فرمانده گردان امام حسین (علیه‌السلام) اردکان گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این گردان در جهت حفظ و تقویت آمادگی نیرو‌های بسیجی گردان در زمینه‌های مختلف ارائه کرد.
گفتنی است که در پایان، با اهداء لوح سپاس و هدایایی از پایوران گردان امام حسین (علیه‌السلام) اردکان تجلیل شد.

نظر شما