شناسهٔ خبر: 29944063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان|برخی مدیران ناکارآمد تعاونی‌های مسکن مهر هندیجان برکنار شدند

R41468/P4001/S6,57/CT1

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای حمایت از حقوق اعضا تعاونی‌های مسکن مهر هندیجان طی چند روز گذشته برخی مدیران عامل ناکارآمد برکنار و از بین اعضا باتجربه و مورد اعتماد جهت واگذاری این مسئولیت شناسایی و انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

غلامحسین عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر هندیجان اظهار داشت: به دنبال اعلام هشدار به برخی مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر که پاسخگوی مشکلات اعضا نبودند، ما تأکید داشتیم که به‌ شدت با آن‌ها برخورد کرده و از مسئولیت برکنارشان می‌کنیم.

وی افزود: در این خصوص ضمن هشدار به مدیران تعاونی‌های مسکن مهر که تاکنون با تأخیر و ایجاد وقفه در روند تحویل واحدهای اعضا کم‌ کاری نمایند از سمت خود برکنار تا هر چه زودتر این پروسه با کمترین زمان ممکن به اتمام برسد و مدیران عامل باید پاسخگوی مشکلات اعضا باشند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: در حمایت از حقوق و رسیدگی به شکایت‌های مردمی از برخی مدیران تعاونی‌های مسکن مهر در هندیجان که گله‌مندی زیادی وجود داشته و ما با هماهنگی مسئولان و نهادهای ذیصلاح با این مدیران برخورد کرده و افراد کارآمدتری جایگزین کردیم.

وی گفت: در بحث مسکن‌ مهر در هندیجان مشکلات زیادی داریم و نارضایتی‌هایی هم در این خصوص وجود دارد که مردم با مراجعه به این اداره از وضعیت موجود شکایت و از عدم پیگیری مدیران تعاونی‌های مسکن مهر گله‌مند هستند.

عباسپور عنوان کرد: برخی مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر هندیجان مشکلات را به دوش برخی دستگاه‌ها می‌اندازند؛ بنابراین به ‌عنوان بخشی از یک دستگاه متولی در رسیدگی به مشکلات اعضا موضوع در دستور کار قرار می‌گیرد و باید پیگیر مسائل و شکایات مردم عزیز باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا برخی مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر که شاکی بسیاری داشته بودند در چند روز گذشته برکنار و از بین اعضا باتجربه و مورد اعتماد جهت واگذاری این مسئولیت شناسایی و انتخاب شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: متقاضیانی که در مجتمع مسکونی مهر ساکن هستند باید هر چه سریع‌تر به بانک عامل شعبه شهرستان مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک بانکی جهت صدور دفترچه فروش اقساطی تسهیلات خود اقدام کرده تا بیش از این متحمل خسارت و دیرکرد سود دوران مشارکت نشوند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران عامل تعاونی‌های مسکن مهر هندیجان باید کلیه اعضای تعاونی خود را فراخوان نموده و نسبت به توجیه آن‌ها در خصوص خسارت و دیرکرد تأخیر در پرداخت اقساط اطلاع‌ رسانی صریح و شفافی انجام دهند.

عباسپور توضیح داد: واحدهای فاقد متقاضی و مازاد و نیمه‌ کاره به ‌صورت جداگانه و انبوه بدون اعمال فرم (ج) و با رعایت تشریفات قانونی و خریداری زمین از اداره راه و شهرسازی با پرداخت 30% نقد و مابقی اقساط به متقاضیان باقیمت کارشناسی روز محاسبه و به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما