شناسهٔ خبر: 29944043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

نکته آماری؛ برای اولین بار از فصل 2008/09، تعداد گل‌های رونالدو در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا از عدد 1 فراتر نرفت

محمد رضایی

رونالدو طی 9 فصل حضورش با رئال مادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در هر فصل حداقل 2 گل را زده بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2018/19 به پایان رسید و کریستیانو رونالدو برخلاف یک دهه اخیر، درخشش قابل ملاحظه ای در این رقابت ها نداشت. او در 5 بازی دور گروهی فقط یک بار مقابل منچستریونایتد گلزنی کرد.

به نقل از Squawka، طی 10 سال اخیر و از فصل 2008/09، بی سابقه بوده است که تعداد گل های زده رونالدو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حداقل به عدد 2 نرسد. او در آخرین فصل حضورش در منچستریونایتد، در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا اصلا گلزنی نکرد اما در مراحل حذفی 4 گل به ثمر رساند تا تیم فرگوسن به فینالِ رم برسد. رونالدو طی 9 فصل بازی برای رئال مادرید در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در هر فصل حداقل 2 گل را زده بود. حالا در اولین فصل حضور او در یوونتوس، این ستاره پرتغالی در 5 بازی دور گروهی فقط 1 گل به ثمر رساند. البته نباید فراموش کرد که رونالدو در بازی اول با والنسیا، اخراج شد. اولین کارت قرمز مهاجم سابق رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برای او ظاهرا بسیار گران تمام شد.

لازم به ذکر است رونالدو در بازی آخر دور گروهی یوونتوس مقابل یانگ بویز، چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت و حتی تیرک دروازه را هم به لرزه درآورد اما به گل نرسید. همچنین گل دیبالا به خاطر حضور او در منطقه آفساید در آخرین ثانیه های بازی مردود اعلام شد.

 

 

نظر شما