شناسهٔ خبر: 29943934 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در رام الله شهید کردند

تهران- ایرنا- نظامیان اشغالگر قدس چهارشنبه شب یک جوان فلسطینی را به بهانه حمله به آنان در روز یکشنبه گذشته در رام الله واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه گذشته مدعی شده بودند که در نزدیکی شهرک نشین «عوفرا» به دست این جوان فلسطینی هدف حمله قرار گرفتند.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که «صالح البرغوثی» بیست ساله، چهارشنبه شب شهید و یک نفر دیگر به نام «عواد البرغوثی» در روستای «کوبر» در شمال رام الله زخمی شده است.
بر اساس جزئیات این خبر، یگان ویژه صهیونیستی موسوم به «مرزبانان اسرائیلی» یک خودروی عمومی در نزدیکی روستای «سردا» در شمال شهر رام الله در کرانه باختری را زیر آتش سنگین قرار دادند.
شاهدان عینی به فلسطین الیوم گفته اند؛ در خودروی البرغوثی که هدف شلیک سلاح های اشغالگران قرار گرفت، هیچ آثار خونی دیده نشده است؛ بر این اساس، صهیونیست ها وی را پس از بازداشت، اعدام کرده اند.
این شاهدان تأکید کردند؛ البرغوثی در حال بازگشت از محل کار بود که نیروهای اشغالگر به شیشه پشت خودروی وی شلیک کردند که منجر به توقف خودرو شد.
به گفته شاهدان، البرغوثی، در نتیجه شلیک به سمت خودرو اش آسیبی ندید، اما پس از توقیف خودروی البرغوثی، نیروهای ویژه وی را بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال دادند.
رسانه های صهیونیستی ابتدا اعلام کردند: دو فلسطینی مظنون به دست داشتن در عملیات شهرکنشین عوفرا بازداشت شده اند، اما مدتی بعد گزارش دادند که یکی از آنان بر اثر جراحت وارده کشته شده است.
رسانه های فلسطینی پیش از این اعلام کرده بودند، نیروهای اشغالگر بیش از 100 نفر را در منزل البرغوثی بازداشت کرده اند.
«اکثم البرغوثی» یک شاهد عینی در رام الله به رسانه ها گفت: نیروهای اشغالگر چهارشنبه شب به بسیاری از منازل حمله و به شهروندان غیرنظامی در روستای کوبر در رام الله شلیک کردند.
شبس**9363**1613

نظر شما