شناسهٔ خبر: 29942674 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته دو هفته دیگر مشخص می شود

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده سازمان جهانی والیبال نشسته و سرمربی تیم والیبال جانبازان و معلولان ایران از نهایی شدن میزبان لیگ جهانی والیبال نشسته طی دو هفته آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

هادی رضایی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در گنبد اظهار کرد: فدراسیون جهانی موافقت اولیه خود با میزبانی ایران از دومین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته را اعلام کرده است و در همین راستا چند استان آمادگی خود را اعلام کرده اند که البته باید مورد ارزیابی قرار گیرد.
رضایی با بیان اینکه گلستان از پتانسیل مناسبی در این راستا برخوردار است، گفت: وجود تماشاگران پرشور یکی از نقاط قوت گلستان است ضمن اینکه پیگیری استاندار شانس استان برای میزبانی این رویداد بزرگ را افزایش داده است.
نماینده سازمان جهانی والیبال نشسته گفت: شهرستان های گرگان و گنبد قابلیت میزبانی رقابتهای بین المللی را دارند ولی با لحاظ استانداردهای بالای جهانی نتیجه ارزیابی ها طی دو هفته آینده مشخص خواهد شد.
رضایی که برای ارزیابی شرایط استان گلستان در میزبانی دومین لیگ جهانی والیبال نشسته به این استان سفر کرده است با حضور در سالن المپیک گنبد بازی دو تیم شهرداری گنبد کاووس و پیام خراسان را از نزدیک تماشا کرد.
قرار است لیگ جهانی والیبال نشسته با حضور 6 کشور برتر دنیا در این رشته تابستان آینده برگزار شود.
9433/2729

نظر شما