شناسهٔ خبر: 29942267 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توضیحات حجت الاسلام رئیسی در مورد وقایع سال 67 +فیلم

حجت الاسلام رئیسی به صراحت اتفاقات سال 67 در ایران را توضیح داد.

صاحب‌خبر -

توضیحات صریح رئیسی در مورد وقایع سال ۶۷ و حکم امام خمینی(ره)  +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مورد وقایع سال ۶۷ و حکم امام خمینی(ره) به صراحت توضیحاتی ارائه داد.

او درباره وقایع سال 67 این گونه گفت: «در همین تهران روزی 100 تا 120 ترور انجام می‌شد. یعنی اگر کسی از خانه خود بیرون می‌رفت خصوصا نیروهای حزب‌اللهی، انقلابی و کاسبانی که عکس امام را در مغازه خود زده بودند، بسیار بی‌رحمانه با آن‌ها برخورد می‌شد. در جریان نفاق 17000 نفر را در کشور ترور کردند.
رییس جمهور، نخست وزیر و رییس دیوان عالی کشور به دست این افراد کشته شدند.»

وی همچنین درباره حکم امام خمینی گفت: « حکمی امام بزرگوار ما که صادر کردند مبنی بر این بود، کسانی که محارب هستند و قطعا با سازمان منافقین همکاری داشتند و همکاری آن‌ها نیز در دادگاه صالح روشن شده ولی به دلایلی اجرای حکمشان به تاخیر افتاده است باید وضعیت آن‌ها بررسی شود. این هیئت که مطرح شد در سال 67 برای این بوده است که وضعیت این افراد را بررسی کنند. اگر به حکم امام مراجعه کنید هیئت سه نفره شامل دادستان، قاضی شرع و نماینده اطلاعات می‌شود. من کدام یک از این‌ها هستم؟»

در ادامه کلیپ این توضیحات را مشاهده می‌کنید:

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6761009/9084979?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما