شناسهٔ خبر: 29942240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه کردستان: حرکات مذبوحانه دشمن در پیشرفت و تداوم نظام خللی به‌وجود نمی‌آورد

R7848/P1361/S6,66/CT11

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: حرکات مذبوحانه دشمن در پیشرفت و تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی خللی به وجود نمی‌آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمد حسین رجبی در دیدار با مسئولان، کارکنان و فرماندهان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اظهار داشت: تحریم‌های آمریکا یک بعدش عملی است و یک بعد دیگر آن بحران روانی است اما هرگز به نتیجه‌ای نخواهد رسید

وی تاکید کرد: باید مسئولان تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور خود را برای این‌گونه تبلیغات دشمنان آماده کنند و راه‌های حنثی کردن آن ‏را پیاده سازند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کنونی جامعه ربطی به تحریم‌ها ندارد، تصریح کرد: باید تمام مسئولان صادقانه، شفاف و هوشمندانه با ملت خود سخن بگویند و از آن‌ها برای حضور مؤثر در صحنه نبرد همه‌جانبه و سخت کمک بگیرند وگرنه اسیر شگرد‌های دشمن خواهیم شد.

وی با اشاره به دشمنی آشکار دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: باید همه ما ملت ایران هوشیار باشیم و اجازه هیچ‌گونه دخالت و تصمیم‌گیری را به بدخواهان نظام ندهیم.

سپاه کردستان «مردم‌یاری و مردم‌داری» را به‌صورت جدی و با تمام توان پیگیری می‌کند

سردار رجبی گریزی به مسائل منطقه زد و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران اقتداری جهانی است و هر گونه حرکات مذبوحانه دشمن که به‌صورت مذورانه انجام می‌شود در پیشرفت و تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی خللی به وجود نمی‌آورد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر توجه ویژه به حل مشکلات مردم اظهار کرد: مردم از اینکه ببینند مسئولان و مدیران نظام برای حل مشکلات آنان در حال تلاش، کوشش و برنامه‌ریزی هستند، لبخند رضایت بر لبان آن‌ها خواهد نشست و کمبود‌های احتمالی را با رضایت کامل تحمل می‌کنند.

سپاه کردستان جهت کمک به دولت در همه عرصه‌ها آمادگی دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه سپاه مردم‌یاری و مردم‌داری را به‌صورت جدی و با تمام توان پیگیری می‌کند، گفت: سپاه بیت‌المقدس کردستان آمادگی هر نوع همکاری به‌خصوص در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی را با دولت دارد.

وی با اشاره به اینکه 12 هزار میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی کشور اختصاص داده شده است، اضافه کرد: سهم قابل توجه‌ای از این اعتبار مربوط به استان است اما باید مسئولان کردستانی دلسوزانه برای جذب و اجرایی کردن این اعتبار آستین همت بالا بزنند.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس کردستان با استفاده از تجارب و اقدامات مهندسی و اجرایی که طی سال‌های گذشته و بخصوص از زمان زلزله کرمانشاه فعالانه در امر سازندگی مناطق محروم و مورد نیاز فعالیت داشته و دارای تجارب و توانمندی‌های بالای است، در سخت‌ترین شرایط آمادگی لازم را برای اجرای پروژه‌های سازندگی در استان دارد.

انتهای پیام/ن

نظر شما