شناسهٔ خبر: 29942237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جابجایی دکل های فشار قوی،احداث پارک و مجموعه ورزشی، ساخت کلانتری و مسجد در شهرک علائین

۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران محله «علائین» شهر ری اختصاص یافت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور در دیدار با مردم محله علائین در مسجد سیدالشهداء(ع) ابراز امیدواری کرد با این اعتبار بخشی از مشکلات اساسی این محله جنوبی تهران را با همکاری دستگاه‌ها و مدیریت شهری حل کنیم و سطح خدمات را به خوبی ارتقاء دهیم.

وی گفت: به درخواست مردم به منظور رسیدگی و بررسی مشکلات و مسائل محله علائین بازدیدهای خوبی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد که ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهینه سازی این محله اختصاص یافت که در این راستا اجرای پروژه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، شهری و ترافیکی ویژه محله علائین در دستور کار قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه امنیت یکی از مشکلات اساسی مردم این محل است، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولان ناجا، با تأمین زمین از سوی نیروی انتظامی و شهرداری در مکانی مناسب ساخت کلانتری در این محله با تأمین اعتبار توسط فرمانداری تا پایان شهریور سال آینده انجام خواهد شد.

جمالی پور با بیان اینکه پس از احداث بزرگراه آوینی تردد و دسترسی برای اهالی این محله سخت شده   و از درخواست‌های جدی آن‌ها بود، ادامه داد: طرح اتصال خیابان سلمان فارسی به شهرک علائین با مطالعه و اجرای پروژه توسط شهرداری منطقه با تأمین اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از سوی فرمانداری صورت خواهد گرفت.

فرماندار ویژه ری با تأکید بر ساخت فضاهای آموزشی مورد نیاز در این محله با تأمین اعتبار لازم از سوی فرمانداری برای ساخت مجموعه‌ها، تصریح کرد: وجود یک مرکز درمانی از دیگر نیازهای مهم و اساسی مردم این محله به شمار می‌رود که با تهیه زمین آن، هزینه احداث آن توسط فرمانداری پرداخت خواهد شد.

جمالی پور به ساخت دو مسجد برای ارتقای فرهنگ دینی و مذهبی تعهد کرد و گفت: امکان خرید زمین برای فرمانداری در این پروژه‌ها وجود ندارد اما برای احداث موارد اعلام شده تا اعتبار مشخص شده به وعده خود عمل خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از اهالی به معضل قدیمی دکل‌های برق، گفت: وظیفه اصلی این کار با وزارت نیرو است اما قول می‌دهیم اگر مشکل این محله برای حذف این دکل‌ها تا سقف ۴ میلیارد تومان انجام شود، فرمانداری این کار را انجام دهد.

بهسازی معابر، ایجاد فضای سبز، احداث پارک و یک مجموعه ورزشی از موارد مهم دیگری بود که فرماندار در پایان بر انجام و اجرای آن‌ها با همکاری شهرداری و سایر نهادها برای تأمین زمین و اقدامات مورد نیاز دیگر با بودجه فرمانداری تأکید کرد.

دیدار مردمی محله علائین شهرری و بازدید میدانی از این منطقه باحضور "هدایت الله جمالی پور" معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری،معاونین فرماندار،بخشدار مرکزی ری،معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۰ و مسئولان ادارات شهرستان ری انجام شد.

نظر شما