شناسهٔ خبر: 29942220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه شهرستان جم تأکید کرد؛

اردوهای راهیان نور، بهترین جریان‌های فرهنگی در آموزش و پرورش

سرهنگ احمد اسدی گفت: یکی از بهترین جریان‌های فرهنگی در آموزش و پرورش که ثمرات بسیار زیادی برای نظام جمهوری اسلامی و تعلیم و تربیت دارد اردوی راهیان نور است.

صاحب‌خبر -

اردوهای راهیان نور، بهترین جریان‌های فرهنگی در آموزش و پرورشبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ «احمد اسدی» فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم، اظهار داشت: یکی از بهترین جریان‌های فرهنگی در آموزش و پرورش که ثمرات بسیار زیادی برای نظام جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت و تربیت آینده سازان دارد اردوی راهیان نور است.

وی گفت: زنان در تمام صحنه‌ها هستند و آن‌ها نسلی را پرورش می‌دهند که به دنبال نور و روشنایی می‌گردند.

اسدی هدف از اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی را آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در پایان سال نیز دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی در خصوص اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور تصریح کرد: 235 دانش آموز دختر متوسطه دوم شهرستان جم با 7 دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و از یادمان های شهدا بازدید می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان جم یادآور شد: مدت این اردو، سه روز  است که دانش آموزان  از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه و دشت ذوالفقاریه در استان خوزستان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما