شناسهٔ خبر: 29939889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن پیراهن سنگینی دارد/ تبریزی نخواست در تیم بماند

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن تیم پرافتخاری است، کارگران زحمت‌کشی برای آن تلاش می‌کنند، پیراهن سنگینی دارد و هر بازیکنی این پیراهن را می خواهد بایدبعد از تعطیلات کارگری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر،  علیرضا منصوریان پس از توقف تیمش در خانه در برابر نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیرامون این بازی اظهار داشت: تیم ما از نیمه دوم بازی با فولاد بهتر بازی می‌کرد و من از شکل بازی بازیکنانم راضی هستم از نتیجه و همچنین از داوری نه، داور این مسابقه، جریان بازی را در دست نداشت و روی ضربات اوت و کرنر اشتباه سوت می‌زد، روی حسینی پنالتی شد و داور نگرفت، زمانی که بازیکن اخراجی حریف از زمین بیرون نمی‌رفت را در وقت‌های تلف شده لحاظ نکرد و حتی از ۵ دقیقه وقت تلف شده  دو دقیقه را نگرفت و من معتقدم یکی دیگر از بازیکنان نفت باید اخراج می‌شد.

‌وی عصبانیت هواداران از داور را طبیعی عنوان کرد و ادامه داد: یک سوت اشتباه می‌تواند سرنوشت و فلسفه یک باشگاه را تغییر دهد و داور امروز چندین سوت اشتباه زد و عصبانیت هواداران طبیعی است اما جدای از اشتباهات داوری از تلاش بازیکنانم راضی هستم ولی با اینکه می‌دانستیم نفت در پی کسب یک امتیاز است اما در ضربات نهایی بدشانس بودیم.

سرمربی ذوب‌آهن به بازی مقابل پرسپولیس اشاره کرد و افزود: باید از داوری حمایت کرد اما نه حمایت کورکورانه، به عنوان مثال در بازی گذشته ما در برابر پرسپولیس دو بازیکن از حریف باید اخراج می‌شدند. امروز سرنوشت تیم ما عوض شد و من به تیم حریف تبریک می‌گویم البته تیم حریف هم قدری بی دقت بودند.

وی از جذب بازیکنان جدید در نیم‌فصل گفت و ادامه داد: تیم ما فصل را خوب آغاز کرد اما با این روحیه مواجه شد. اکنون ما ۵۰ روز فرصت داریم تا حداقل ۳ بازیکن خوب جذب کنیم و این وضعیت را تغییر دهیم‌.

منصوریان با بیان اینکه ذوب‌آهن پیراهن سنگینی دارد، به زحمت کارگران مجموعه ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: سنگینی ذوب‌آهن به دلیل افتخارات این تیم است که نایب‌ قهرمان آسیا بوده  و همچنین عرق کارگرانی که پای آن ریخته شده و من از مدیریت کارخانه خواهش کردم که اردوی برای تیم برنامه‌ریزی شود تا بدانیم چه تلاش‌هایی در این مجموعه می‌شود. هر کسی که می‌خواهد لباس ذوب‌آهن را بپوشد باید بعد از تعطیلات کارگری را آغاز کند و من شخصا حاضرم کارگری کنم تا در کنار کارگران زیر کوره سربلند باشیم.

وی درباره تصمیماتش برای نیم‌فصل دوم افزود: ما نباید در نیم‌فصل دوم فرصت سوزی داشته باشیم و باید به ذوب‌آهن دلخواه برسیم  و من عقیده دارم می‌توان در نیم‌فصل دوم برگشت اما باید تمرکز کافی و استراحت مناسب داشته باشیم. قطعا تغییراتی در تیم خواهیم داشت و از آنجا که فوتبال استان در رده‌های پایه بسیار جلو است باید بازیکنان جوانی را به تیم اضافه کنیم و من صد درصد به این تیم امیدوارم چراکه ساختار تیم این انرژی را به ما می‌دهد و تغییرات را با شروع نیم‌فصل دوم شاهد خوایم بود اما لازم است تیم ابتدا از نظر روحی و روانی به آمادگی برسد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به پرسشی پیرامون جدایی تبریزی و جذب دو مهاجم غیرآماده توضیح داد: هیچ مدیرعاملی حاضر نیست ستاره‌اش را از دست بدهد و اگر تبریزی از ذوب‌آهن جدا شد نیازمند یک تجربه بزرگتر بوده است. شما باید بدانید مدیریت تمام تلاش خود را کرده است ولی بازیکن قصد جدایی دارد و مدیریت نمی‌تواند او را به اجبار نگه دارد. مدیر باهوش و با درایت مثل آذری هم به سادگی بازیکنی را از دست نمی‌دهد، من زمانی که در استقلال بودم به دنبال جذب تبریزی و حدادی‌فر بودم اما آذری این بازیکنان را به ما نداد.

وی  در پاسخ به حواشی مربوط به دخالت آذری در ترکیب تیم تصریح کرد: آذری به هیچ وجه در مورد تغییرات،‌ت رکیب و تعویض‌ها نظری نداده و تنها صحبتی که شده این بوده که در نیم‌فصل هر بازیکنی لازم است جذب شود و هر بازیکنی لازم نیست برود. او حرص زیادی برای تیم می‌خورد و مدیر دلسوزی است.

منصوریان درباره عملکرد هرناندز افزود: تیم برای جذب این بازیکن خارجی هزینه کرده و ما نمی‌خواهیم این بازیکن بدون شانس و فرصت از ما جدا شود و به همین دلیل تمام ۹۰ دقیقه او در ترکیب بود و در مجموع خوب ظاهر شد و اینکه بازیکن در موقعیت قرار بگیرد یک هنر است اما در چیزی که ما از او انتظار داشتیم مشکل داشت و اکنون ۵۰ روز فرصت داریم تا این مشکلات را برطرف کنیم.

نظر شما