شناسهٔ خبر: 29939269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

حدادی فر: نیم فصل دوم ذوب آهن متفاوتی را خواهید دید؛ مقابل نفت مسجد سلیمان، داور با سوت هایش ما را عصبانی کرد

سجاد ساوری

کاپیتان ذوب آهن اعتقاد دارد که این تیم در نیم فصل اول عملکرد بدی داشت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- قاسم حدادی‌فر، بازیکن ذوب‌آهن پس از دیدار ذوب آهن-نفت مسجد سلیمان که با تساوی به پایان رسید، گفت:

بازی خوبی بود. تیم ما در همه دقایق سوار بازی بود اما به گلزنی نرسیدیم و یک افسوس ماند. نیم فصل سختی داشتیم تا به حال چنین چیزی ندیده بودیم. 50 روز فرصت خوبی است تا با قدرت برگردیم.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان استرس دارند و چرا هافبک‌ها گل نمی‌زنند، تصریح کرد:

بحث این حرف‌ها نیست. همه بازیکنان آنها در 18 قدم بودند ما هم موقعیت گل داشتیم اما وارد دروازه نمی‌شد. باید روی ضربات آخر کار کنیم. از دروازه‌بان تا نوک حمله، همه بازیکنان ایراد دارند امیدوارم برطرف کنیم. نیم فصل دوم تیم متفاوتی را خواهید دید. دوباره به جدول برمی‌گردیم. شرمنده هواداران و کارکنان ذوب‌آهن هستیم امیدوارم نیم فصل دوم جواب زحمات آنها را بدهیم. نیم فصل بدی پشت سر گذاشتیم. تیم خوبی داریم اما باید نقاط ضعف برطرف شود.

بازیکن ذوب‌آهن درباره تصمیمات داوری، خاطرنشان کرد:

هیچ وقت درباره داوری صحبت نکردم. باید کارشناسان نظر دهند. البته با سوت‌هایش ما را عصبی کرد اما در کل مشکل خاصی نبود.

حدادی‌فر همچنین درباره نحوه مدیریت منصوریان و تفاوت آن با نمازی، اظهار داشت:

شرایط مربی با مربی فرق دارد. نمازی یک فلسفه و منصوریان یک فلسفه دارد. مشکل درون‌تیمی نداریم اما در ضربات آخر مشکل داریم. یک برد شرایط تیم ما را تغییر می‌دهد و اعتماد به نفس برمی‌گردد. 10 هفته است نبردیم. ترس از باخت و مساوی کردن داریم و این بلای جان تیم ما شده است. نیم‌فصل دوم با اعتماد به نفس بالا و قوی‌تر از نیم فصل اول شروع می‌کنیم.

وی همچنین درباره اظهار نظر منصوریان مبنی بر اینکه بازیکنان باید مثل کارگر زحمت بکشند و تاکید اینکه با تجربه‌ها بیشتر کمک کنند، عنوان کرد:

او نظرش را گفته ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. تیم اعتماد به نفس ندارد البته از نظر آمدن منصوریان شرایط بهتر شده اما امیدواریم نیم فصل دوم این اعتماد به نفس برگردد. من قول می‌دهم به عنوان بزرگتر نیم‌فصل شرایط بهتر می‌شود و جوا آنهایی را که قلبا زحمت کشیده‌اند بدهیم.

نظر شما