شناسهٔ خبر: 29939162 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس دفتر رئیس جمهور از استاندار لرستان تقدیر کرد

خرم آباد - ایرنا - رئیس دفتر رئیس جمهور از استاندار لرستان به دلیل اجرای برنامه های دولت الکترونیک در استان تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، در راستای تحقق دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، تسهیل در امور، کاهش هزینه‌های مردم در دسترسی به خدمات و نیز خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان در دولت تدبیر و امید، لرستان به‌عنوان پایلوت در این بخش معرفی شد.
همچنین با حمایت‌های همه جانبه نهاد ریاست جمهوری تعداد زیادی از سامانه‌های‌ دولت الکترونیک ده پروژه متعدد دولت الکترونیک در سطوح (GYBGTCGYG) به بهره‌برداری رسید.
طرح ارسال و دریافت نامه‌های مردمی به دستگاه‌های اجرایی از طریق دفاتر پستی و پیشخوان شهری بدون نیاز به حضور در ادارات نیز به صورت رسمی اجرا شد.
طرح حذف کپی شناسنامه و کارت ملی در دستگاه‌های اجرایی نیز در بستر شبکه دولت به منظور تسهیل فرآیندهای مورد نیاز مردم در مراجعات به دستگاه‌های اجرایی نیز عملیاتی شده است.
سامانه جامع دریافت ایده‌های خلاقانه با رعایت مالکیت حقوق فکری هم در جهت شبکه‌سازی اقتصاد دانش بنیان و فعالسازی استارت آپ‌ها در راستای رونق اقتصاد دانش‌بنیان در سطح استان طراحی شد.
همچنین در این مدت بخشنامه با برش استانی در خصوص عملیاتی شدن پروژه‌های توسعه دولت الکترونیک در استان تدوین و جهت نظارت بر اجرا در تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.
این اقدامات برجسته پیام تشکر و قدردانی دکتر واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری از دکتر خادمی استاندار لرستان را طی ابلاغیه‌ای مکتوب در پی داشت.
3210/6060

نظر شما