شناسهٔ خبر: 29939127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

دل بوسکه: مساله بی انضباطی دمبله با صحبت کردن حل می شود؛ با آمدن سولاری، رئال مادرید در شرایط خوبی قرار گرفت

حسین بیجاری

وینگر فرانسوی بارسلونا اوایل این هفته، به موقع در تمرینات تیمش حاضر نشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- ویسینته دل بوسکه در مورد مسائل پیرامون دمبله، کاسیاس، سولاری و لوپتگی مصاحبه کرد.

به گزارش آ اس، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا در مورد بازیکن فرانسوی بارسا و بی انضباطی های او گفت:

این مسائل با صحبت کردن حل می شود. باید سعی کنید که بازیکن را متقاعد کنید. من به تنبیه بازیکن اعتقادی ندارم. در سالیانی که مربی بودم، فکر می کنم که تنبیهی نداشتم. بهترین راه صحبت کردن است. مطمئنا در مورد دمبله در بارسا، مواردی هستند که مساله را حل کند. به عنوان یک بازیکن، رفتار مناسبی در تمرینات نداشته است، اما فکر می کنم راه هایی برای راهنمایی او وجود دارد تا متوجه مفهوم تیم بودن بشود. تیم بر پایه موارد انظباطی است که باید به خوبی رعایت شود. در غیر این صورت ممکن است به هماهنگی تیم و رسیدن به بهترین نتایج، لطمه وارد کند.

دل بوسکه تاکید کرد که گفتگو با بازیکن باعث رعایت کردن موارد انضباطی می شود. گفتنی است که در فصل 2000-1999، دل بوسکه با مورد مشابه بی انضباطی در رئال مادرید در مورد نیکولاس آنلکا مواجه شد. این مربی هم چنین به تغییر سرمربی در باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد و آمدن سولاری را خوب توصیف کرد. دل بوسکه معتقد است که تعویض سرمربی، همیشه یک راه حل خوب نیست. دل بوسکه گفت:

آن ها شرایطی داشتند که برای هیچ باشگاهی خوب نیست و در آن وقت، مجبور به تغییر سرمربی شدند. تعویض سرمربی یک مساله شخصی نیست، اما تصمیم به عوض کردن سرمربی، همیشه خوب نیست. اما خب با تغییر لوپتگی و آمدن سولاری، مادرید در شرایط خوبی قرار گرفت.

دل بوسکه می داند هر دو این افراد، زمانی بازیکن رئال مادرید بودند. دل بوسکه در این مورد گفت:

زمانی که کاستیا را تمرین می دادم، جولین آنجا بازیکن بود. هنگامی که سرمربی رئال مادرید بودم، سولاری بازیکن تیمم بود. در میان تمام مربیان، با کسی کار می کنید که فکر می کنید بهتر است و نفع بیشتری برای تیم دارد. سولاری کاراکتر، شخصیت و دانش دارد که به خوبی اماده شده است.

دل بوسکه در ادامه صحبت هایش گفت:

در لگانس می بینیم که 28 بازیکن دارند. این یک مشکل برای سرمربی است زیرا او تنها 11 بازیکن را می تواند انتخاب کند و از بقیه استفاده ای نمی شود. این یک مشکل است چه در رئال مادرید چه در لگانس .

دل بوسکه در مورد صحبت های رونالدو در مورد تواضع و فروتنی واکنشی نشان نداد و گفت:

من در مورد صحبت های او، اطلاعی ندارم.

هم چنین این سرمربی در مورد کاسیاس و رفتن او به پورتو گفت:

رفتن به پورتو خوب بود. به خوبی آن جا بازی می کند. فکر می کنم به باشگاهی رفته که آن جا خوشحال است. ایکر سال ها در مادرید بود و به باشگاه کمک های فراوانی کرد که هر کسی این را تشخیص می دهد.

نظر شما